FANDOM

FO2 postać
Karl
Fo2 Karl Den
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Modoc

Rola:

Farmer uciekinier

Lokacja:

Den, Jadalnia Mamuśki

Pliki dialogowe:

McKarl.msg

Gametitle-FO2
Gametitle-FO2

Karl to człowiek będący jednym ze stałych bywalców Restauracji Mamuśki w Norze. Jego rodzinnym miastem jest Modoc.

Historia

Karl mieszkał w Modoc od urodzenia, będąc farmerem jak większość lokalnej społeczności. Gdy miasto ogarnęła ogromna susza, ludność odkryła, iż pomimo klęski żywiołowej nieopodal miasta znajduje się opuszczona farma niezamieszkała przez nikogo i na której roślinność uprawowa bujnie się rozwija. Karl, którego farma w Modoc dogorywała z powodu braku wody, postanowił się tam wprowadzić i przez pewien czas wiodło mu się całkiem nieźle. Jednak po pewnym czasie na farmie zaczęło straszyć, a Karl nie mogąc już znieść ciągłych zawodzeń i widoku "święcących duchów" przemierzających nocą pola wokół farmy, uciekł do Modoc by zdać obszerną relację ze swoich nieprzyjemnych doświadczeń. Został jednak wydrwiony przez mieszkańców i piętnem szaleńca opuścił mieścinę, odnalazłszy ukojenie w alkoholu w lokalu Mamuśki .

Ostatecznie Karl powrócił do rodzinnego Modoc po interwencji Dziecka Przeznaczenia w sprawie Nawiedzonej farmy i umowie podpisanej miedzy mieszkańcami rolniczego miasta , a Żużlowcami – formalnymi właścicielami opuszczonej farmy.

Występowanie w grze

Karl występuje wyłącznie w grze Fallout 2 .