Fandom

Krypta

Karmazynowa Karawana

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Karmazynowa Karawana
KarmazynowaKarawanalogo.png
Przywódcy:

Demetre Romara (2161)
Alice McLafferty (2281)

Kwatera główna:

Hub

Znani członkowie:

Ian (oryginalnie), Keri Lee (2161)
Janet, Ringo (2281)

Karmazynowa Karawana - organizacja karawaniarska, będąca jedną z najstarszych gildii handlowych powstałych po wojnie na Zachodnim Wybrzeżu.

FalloutEdytuj

Za czasów Fallout Karmazynowa Karawana to jedna z trzech organizacji kupieckich, mających swą siedzibę w Hub. Szefem firmy jest Demetre Romara,a w prowadzeniu interesu pomaga mu jego córka Keri. Praca u nich jest dobrze płatna (600 kapsli w jedną stronę), jednak bardzo niebezpieczna. Przechodzą bowiem przez sam środek terenów , o których wiadomo, że grasują na nich najeźdźcy. Bardzo dużo sobie liczą za transport, tak że stać ich na wynajęcie dodatkowych ludzi. Karawana wędruje do takich miast jak Gruzy, Złomowo, Cieniste Piaski a nawet handluje z Bractwem Stali.

Fallout: New VegasEdytuj

W 2281 roku Karmazynowa Karawana stała się jedną z dwóch najstarszych gildi handlowych, które mają monopol na handel z RNK. Główna siedziba Karmazynowej Karawany znajduje się u podnóży Nowego Vegas, a jej szefem jest Alice McLafferty. Karmazynowa Karawana aby nie tracić statusu lidera razem z Van Graffami niszczy mniejsze karawany i wykupuje je za bezcen, po to by nie tracić monopolu.

WystępowanieEdytuj

Karmazynowa Karawana występuje w Fallout i Fallout: New Vegas, oraz miała pojwaić się w anulowanym Van Buren. Chociaż nie pojawia się bezpośrednio w Fallout 2, to jej plakaty informacyjne są porozwieszane po całych Pustkowiach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki