Fandom

Krypta

Klamath

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Settlement
Klamath
Icon settlement large.png
Wizytówka klamath.jpg
Sekcje:

Śródmieście Klamath
Osada Traperów
Kanion Klamath
Ziemie łowieckie
Szczurza jaskinia
Tereny wypasu

Handlarze:

Duntonowie
Maida Buckner
Sajag

Frakcje:

Traperzy
Republika Nowej Kalifornii (2281)

Klamath - mała osada w częściowo odbudowanych ruinach przedwojennego Klamath Falls w dawnym stanie Oregon.

HistoriaEdytuj

Klamath zamieszkuje przede wszystkim społeczność traperów, polujących na duże jaszczurki zwane Gekonami, bardzo licznie występujące na tym obszarze. Gekony, a konkretnie ich skóry są głównym źródłem utrzymania mieszkańców, szczególnie cenione w innych miastach są skóry Złotych gekonów. Części mieszkańców zajmuje się również rolnictwem i hodowlą Brahminów. Handel z innymi miastami odbywa się głównie dzięki docierającym tu karawanom kupieckim, zmierzającym m.in. do wiosek takich jak Arroyo. Za ich pośrednictwem mieszkańcy mogą wymienić skóry gekonów za potrzebne towary oraz dowiedzieć się o tym co słychać w szerokim świecie.

CharakterystykaEdytuj

Jak w każdym mieście, tak i w Klamath są miejsca w których koncentruje się życie społeczności i które warto zobaczyć.

Jednym z nich jest Buckner House prowadzony przez Ardin Buckner i jej córkę Maidę zajmującą się handlem. Można tu wymienic towary, wynająć pokój na noc, bądź kupić sobie towarzystwo pewnego dzikusa imieniem Sulik, który narozrabiał i teraz musi odpłacić właścicielce za szkody swoją pracą. W rozmowie z Panią Ardin dowiedzieć się można kilku ciekawych rzeczy m.in. o zaginięciu trapera Smileya, czy o tym że w kanionach za miastem straszą duchy.

Golden Gecko to z kolei bar, w którym można sprzedać za rozsądne pieniądze skóry gekonów oraz zaopatrzyć się w niezbędną w podróżach przez pustkowia broń. Jednym ze stałych bywalców Golden Gecko jest John L. Sullivan - gdy się z nim porozmawia i postawi drinka, John nauczy walki wręcz.

Dla spragnionych uciech cielesnych, przygotowany jest odpowiedni lokal. Nazywa się Bathhouse i jest prowadzony przez Sally Dunton, w którym jak zachwala właścicielka pracują dziewczyny kształcone w najlepszych domach w Nowym Reno.

Po wejściu do osiedla traperów okazuje się że cześć budynków jest pozamykana na cztery spusty. Od trapera imieniem Slim Picket można się dowiedzieć, iż jest to spowodowane „inwazją" zmutowanych szczurów, które zjadają ludzi. Slim poprosi o pomoc w rozwiązaniu szczurzego problemu, a za drobną opłatą nauczy pewnych technik sztuki przetrwania, dobrze sprawdzających się w dziczy

Do innych ciekawych miejsc można jeszcze zaliczyć dom i rzeźnię Braci Dunton: Chuck’a i Buck’a produkujących podobno najlepszą Wędzonkęw okolicy. W Klamath znajduje się również dom i sklep należący do handlarza pamiątkami z przed Wielkiej Wojny, Vica .

Występujące postacieEdytuj

Quest'y do wykonaniaEdytuj

WystepowanieEdytuj

Klamath wystepuje tylko w grze Fallout 2, wspominane zostało w Fallout: New Vegas.

Więcej w Fandom

Losowa wiki