FANDOM

Disambig Dla lokalizacji w Fallout 3, zobacz Kościół Dzieci Atomu (miejsce).
 
Gametitle-FO3
Gametitle-FO3
Kościół Dzieci Atomu - sekta wywodząca się z Megatony oddająca cześć bombie atomowej.

Ideologia

Dzieci Atomu wierzą w to że w każda cząsteczka atomowa zawiera w sobie własny wszechświat i w czasie wybuchu tworzy się wiele różnych światów. Są też w przekonaniu że Wielka Wojna to wielkie, święte wydarzenie.

Historia

Wydaje się, iż sekta istniała jeszcze przed powstaniem Megatony. Gdy powstał plan budowy miasta, sekta stała się jednym z największych czynników, który wpłynął na budowę miasta.

Obywatele Megatony nie mają nic przeciwko obecności kultu, wiedząc że to dzięki nim mogą mieszkać w tak dobrze chronionym miejscu. Kilku mieszkańców, min. szeryf Lucas Simms boją się jednak, że pewnego dnia znajdzie się ktoś kto zdetonuje bombę atomową, która znajduje się w centrum miasta.

Przywódcą Dzieci Atomu w czasie trwania akcji Fallout 3 był Spowiednik Cromwell. Siedziba kultu położona jest w samym centrum miasta, tuż obok bomby.

Członkowie

Fallout 3

Fallout 4

Far Harbor

Ciekawostki

W Fallout 4 używają oni specjalnej broni, która jest zabójcza tylko dla ludzi. Gammostrzał

Występowanie

Dzieci Atomu występują w Fallout 3 i jego dodatku Broken Steel, a także Fallout 4 i dodatku Far Harbor.

Megatona