Fandom

Krypta

Kradzież

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kradzież (ang. Steal) to jedna z umiejętności w grach Fallout, Fallout 2 i Fallout Tactics.

Opis: Zdolność czynienia cudzych rzeczy własnymi. Okradać można zarówno osoby jak i miejsca.

Wartość początkowa:

  • Fallout: 20% + ZR
  • Fallout 2 i Fallout Tactics: 3xZR

Umiejętność polegająca na przywłaszczaniu sobie przedmiotów należących do innych osób, z ich kieszeni, skrytek i szafek.

UwagiEdytuj

W Fallout mało przydatna, gdyż z powodu błędu w silniku Handel jest bardziej opłacalny. Jednakże jako że w pierwszej grze, w przeciwieństwie do kolejnych, nie można swobodnie dawać i odbierać za darmo przedmiotów swoim towarzyszom, przydaje się właśnie do tego - członkowie drużyny nigdy nie zaatakują cię jeśli ich okradniesz. W Fallout 2 to jedna z najpopularniejszych umiejętności "zarobkowych", zaś w Fallout Tactics najczęściej nie ma kogo okradać. Z jednej strony gwarantuje darmowy zysk i doświadczenie jednocześnie, z drugiej strony konsekwencje przyłapania są znaczne. Jeśli więc nie grasz postacią z zasadami i nie czujesz oporów przed metodą zapisz & wczytaj jest to umiejętnośc właśnie dla ciebie. Umiejętność ta, o ile jest dobrze rozwinięta, jest także przydatna w przypadku napotykania lepiej uzbrojonych osobników, którzy mogą utrudniać wykonanie pewnych zadań, choć przy pierwszym spotkaniu nie są aż tak bardzo nieprzyjaźni.

Umiejętności w grach Fallout

Więcej w Fandom

Losowa wiki