FANDOM

Gametitle-FBGametitle-FNV
Gametitle-FBGametitle-FNV

Krypta 34 jest jedną z Krypt wybudowanych przez Krypt-Tech (ang. Vault-Tec). Zlokalizowana jest na Pustyni Mojave pod Bazą Lotnictwa Nellis.

Historia

Jako część Eksperymentu Krypt, zbrojownia miała być przepełniona bronią oraz amunicją, bez jakiegokolwiek zamka. Mimo to nadzorca krypty pozwalał nosić na jej obszarze jedynie broń lekką i materiały wybuchowe.

Gdy mieszkańcy uznali że jest odpowiednia pora, wydostali się na powierzchnię. Uznali oni że nie ma potrzeby kontaktować się z «dzikusami», bo tak nazywali oni mieszkańców pustkowi. Przemierzali pustynię zabijając setki dzikusów, jednak mimo to zaczynali powoli tracić ludzi.

Zajęli tereny dawnej bazy lotnictwa i za pomocą swojej zaawansowanej broni, bronili dostępu do bazy. Sami siebie nazwali Boomersami.

Krypta jest obecnie zamieszkiwana przez część mieszkańców, którzy po uszkodzeniu reaktora zamienili się w ghule.

Zbrojownia

W zbrojowni Krypty znajduje się dużo broni, tak lekkiej jak i ciężkiej, dużo amunicji i unikalny karabin Wszechamerykański. Do jej otwarcia potrzeba klucza. Znajduje się on w biurze Nadzorcy.

Występowanie

Krypta jest wspomniana w Biblii Fallouta. Występuje jedynie w Fallout: New Vegas.

Krypty Vault-Tec