FANDOM

Lokacja
Krypta 74
Vault 74 door
Vault 74 map
frakcje

Bandyci

zadanie

Exploring Vault 74

Gametitle-FO3
Gametitle-FO3
GECK FO3 Ten fragment bazuje na the official Fallout 3 editor tutorial i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Krypta 74 -jedna z Krypt wybudowanych przez Vault-Tec. Zlokalizowana jest na Stołecznych Pustkowiach niedaleko Krypty 101. Niewiele wiadomo o jej losach, poza tym, że zasiedlona jest przez Bandytów. Składa się z atrium, kliniki i biura Nadzorcy. Były również kwatery mieszkalne, ale zostały zablokowane. Zły stan schronu związany jest najprawdopodobniej z tym, że wszyscy mieszkańcy zginęli, gdy najechali i splądrowali ją Bandyci.

Zadania

Krypta zawiera proste zadanie - Exploring Vault 74. Rozpoczyna się je przez wejście do wnętrza, a kończy przez zabranie dziennika Nadzorcy Krypty 74 (Vault 74 Overseer's log):

Data Log #10.44.78

The Vault has been breached. There was not enough power to level Five!

God have mercy on our souls.

 Aby do niej trafić musimy wpisać w konsoli coc vault74a. Znajdziemy się w tunelu, po wejściu do Krypty zaatakuje nas kilku bandytów, ale nie są oni żadnym wyzwaniem. W środku nie znajdujemy przydatnych rzeczy, oprócz zapisków Nadzorcy. W polskiej wersji językowej wejście do Krypty jest niemożliwe, jedynie angielska bądź niemiecka wersja posiada taką możliwość. Zwróćcie uwagę na numer wrót Krypty i na jej na drzwiach. Aby wyjść musimy się również posłużyć konsolą. 

Występowanie

Krypty tej nie ma na mapie. Najprawdopodobniej znajduje się gdzieś na południe od ruin Waszyngtonu

Ciekawostki

Krypta występuje w plikach gry Fallouta 3 i Fallouta New Vegas.

Krypty Vault-Tec