FANDOM

lokacja
Krypta 92
Vault 92
Vault 92 loc
oznaczenie na mapie

Krypta 92 (Old Olney)

nazwa komórki

Vault92a
Vault92aOverseer
Vault92b (Living Quarters)
Vault92c (Sound Testing)
Vault92d (Reactor Room)

ref ID

0001852b
000a3977 (overseer's office)
00018532 (living quarters)
00018538 (sound testing)
0003abf8 (reactor room)

Krypta 92 - krypta firmy Vault-Tec, w której mieszkańcy przetrzymywani w pokojach byli poddawani falom SBS dzięki którym stawali się maszynami do zabijania.

HistoriaEdytuj

W Krypcie 92 firma Vault-Tec umieściła muzyków (wskazują na to rozmaite pomieszczenia i zapisy w terminalach). W jednym z terminali przeczytać można o historii uczennicy muzyki, która chodząc na próby do sali muzycznej poddawana była falom SBS. Wpisy pokazują jak zmieniał się jej umysł.

Zwiedzając kryptę można natrafić na błotniaki, muchy mięsne i radrakany. Z kryptą tą powiązany jest ciekawy Quest o nazwie "Pieśń Agathy". Polega on na dotarciu do krypty 92 i odnalezieniu skrzypiec dla staruszki Agaty.

Według licznych zapisów w terminalach Nadzorca nie przestrzegał regulaminu, według którego fale SBS miały być nadawane tylko w studio, puszczał je też w pokojach mieszkańców. Wywołało to nadzwyczajną agresję wśród populacji krypty, wielu zginęło. Dalsze wydarzenia są nieznane.

Warto wybrać się do tej krypty z powodu odkrycia jej tajemnicy która jest w nagraniach krypta miała zostać zamknięta na 100 lat lecz awaria systemu wodno-filtrującego przeszkodziła w realizacji eksperymentu . W Krypcie 92 mieszkało wielu sławnych muzyków lecz stali się oni bezmyślnymi zombie a to głownie jest winą nadzorcy , można poczytać o tym w jego działającym terminalu w biurze nadzorcy. Można z biura zabrać Karabin Laserowy dwie skrzynki z amunicją wpis audio Profesora Malleusa chyba 4 i 2. Leży tam też Stealth-Boy Jak dowiadujemy się od Agaty w krypcie mieszkała jej pra-pra babka Hilda.

CiekawostkiEdytuj

  • W wersji BETA gry 92 posiadała jeszcze jedno pomieszczenie do którego dało się dostać normalnie za pomocą terminala w biurze nadzorcy ( biurko nadzorcy podnosiło się tak jak w Krypcie 101 odsłaniając korytażyk z drzwiami do omawianego pomieszczenia , które nadal istnieją ) ale twórcy odpuścili sobie ten niepotrzebny zabieg i ukryli skrzętnie pomieszczenie , jednak możemy się do niego dostać idąc do sektora muzycznego i przy rozwalonych drzwiach wpisać tcl , w pomieszczeniu znajdziemy sejf ( Łatwy ) i 2x skrzynka z amunicją oraz 1x apteczka.

WystępowanieEdytuj

Krypta 92 występuje jedynie w Fallout 3.

GaleriaEdytuj

Krypty Vault-Tec
Ważne miejsca w Fallout 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki