Fandom

Krypta

Krypta 92

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Udostępnij

Fallout 3 location
Krypta 92
Icon vault.png
Vault 92.jpg
Vault 92 loc.jpg
Oznaczenie na mapie:

Krypta 92 (Old Olney)

Nazwa komórki:

Vault92a
Vault92aOverseer
Vault92b (Living Quarters)
Vault92c (Sound Testing)
Vault92d (Reactor Room)

Ref ID:

0001852b
000a3977 (overseer's office)
00018532 (living quarters)
00018538 (sound testing)
0003abf8 (reactor room)

Krypta 92 - krypta firmy Vault-Tec, w której mieszkańcy przetrzymywani w pokojach byli poddawani falom SBS dzięki którym stawali się maszynami do zabijania.

HistoriaEdytuj

W Krypcie 92 firma Vault-Tec umieściła muzyków (wskazują na to rozmaite pomieszczenia i zapisy w terminalach). W jednym z terminali przeczytać można o historii uczennicy muzyki, która chodząc na próby do sali muzycznej poddawana była falom SBS. Wpisy pokazują jak zmieniał się jej umysł.

Zwiedzając kryptę można natrafić na błotniaki, muchy mięsne i radrakany. Z kryptą tą powiązany jest ciekawy Quest o nazwie "Pieśń Agathy". Polega on na dotarciu do krypty 92 i odnalezieniu skrzypiec dla staruszki Agaty.

Według licznych zapisów w terminalach Nadzorca nie przestrzegał regulaminu, według którego fale SBS miały być nadawane tylko w studio, puszczał je też w pokojach mieszkańców. Wywołało to nadzwyczajną agresję wśród populacji krypty, wielu zginęło. Dalsze wydarzenia są nieznane.

Warto wybrać się do tej krypty z powodu odkrycia jej tajemnicy która jest w nagraniach krypta miała zostać zamknięta na 100 lat lecz awaria systemu wodno-filtrującego przeszkodziła w realizacji eksperymentu . W Krypcie 92 mieszkało wielu sławnych muzyków lecz stali się oni bezmyślnymi zombie a to głownie jest winą nadzorcy , można poczytać o tym w jego działającym terminalu w biurze nadzorcy. Można z biura zabrać Karabin Laserowy dwie skrzynki z amunicją wpis audio Profesora Malleusa chyba 4 i 2. Leży tam też Stealth-Boy Jak dowiadujemy się od Agaty w krypcie mieszkała jej pra-pra babka Hilda.

CiekawostkiEdytuj

  • W wersji BETA gry 92 posiadała jeszcze jedno pomieszczenie do którego dało się dostać normalnie za pomocą terminala w biurze nadzorcy ( biurko nadzorcy podnosiło się tak jak w Krypcie 101 odsłaniając korytażyk z drzwiami do omawianego pomieszczenia , które nadal istnieją ) ale twórcy odpuścili sobie ten niepotrzebny zabieg i ukryli skrzętnie pomieszczenie , jednak możemy się do niego dostać idąc do sektora muzycznego i przy rozwalonych drzwiach wpisać tcl , w pomieszczeniu znajdziemy sejf ( Łatwy ) i 2x skrzynka z amunicją oraz 1x apteczka.

WystępowanieEdytuj

Krypta 92 występuje jedynie w Fallout 3.

GaleriaEdytuj

Krypty Vault-Tec
Ważne miejsca w Fallout 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki