Fandom

Krypta

Kurier

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kurier
Kurier w lonesome road.jpg
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Mojave Express
Republika Nowej Kalifornii*
Legion Cezara*
Pan House*
Pan Tak*

Rola:

Gracz

Lokacja:

Pustynia Mojave

Występowanie:

Fallout: New Vegas

Gametitle-FNV.pngGametitle-AR.png
Gametitle-FNV.pngGametitle-AR.png

Kurier - postać gracza w Fallout: New Vegas.

BiografiaEdytuj

Jakiś czas przed wydarzeniami z Fallout: New Vegas, RNK zajęła Navarro, gdzie odkryła pewne technologie, których nie można było dobrze zrozumieć. W końcu Republika powiązała jednak niektóre symbole (np. flaga Starego Świata) z podobnymi widzianymi w Rozpadlinie. To właśnie wtedy Kurier został zatrudniony do przetransportowania tam paczki z Navarro.

Zawartość paczki okazała się detonatorem, który zawierał kody uruchomienia znajdujących się tam rakiet. Według Ulysses'a paczka "obudziła się", aktywując zapalniki rakiet, które wybuchły prawie go zabijając i powodując ogromne burze i trzęsienia ziemi na terenie całej Rozpadliny. Przez to zdarzenie, zniszczone zostały tamtejsza społeczność, oraz oddziały RNK i Legionu Cezara.

Kurier dostaje amnezji przez wielokrotne eksplozje głowic atomowych w Rozpadlinie, co tłumaczy dlaczego nie pamięta tych wydarzeń które przedstawia mu Ulisses. Ostatecznie, jakiś czas po katastrofie w Rozpadlinie, zostaje jednym z sześciu kurierów wynajętych przez Mojave Express. Jego zadaniem było dostarczenie paczki zawierającej Platynowy Szton do Nowego Vegas.

Na Mojave został postrzelony w głowę, zakopany żywcem na Cmentarzu w Goodsprings przez Benny'ego, szefa Prezesów i właściciela kasyna The Tops w Nowym Vegas, którego celem było przejęcie trefnego towaru który przypadł Kurierowi.

Zostaje odkopany przez Victor'a, przyjaznego robota i przywrócony do zdrowia przez Mitchell'a, lekarza z Goodsprings.

Doktor wręczył Kurierowi pistolet 9mm (lub inną broń, zależnie od specjalizacji gracza), Kombinezon Krypty 21 i Pip-Boy'a 3000.[1]

W dalszym ciągu gry, Kurier jest główną postacią która decyduje o zwycięstwie danej frakcji podczas II Bitwy o Zaporę Hoovera.

Informacje w tle Edytuj

1. Spotykając Bruce Isaaka w Novac, wspomina, że widywał go już w Nowym Reno.

2. Można wywnioskować w czasie rozmowy z Veronicą, że Kurier nie wie gdzie się urodził.

3. Kurier prawdopodobnie wie co to Ryba; wnioskując z rozmowy Cass gdy współczynnik Inteligencji wynosi więcej niż 6.

4. Kurier nie ma pojęcia co to FEV.

5. Przed wyruszeniem do Nowego Kaanan, Kurier może powiedzieć że dawno nie był w stanie Utah, co sugeruje że był tam wcześniej. Poświadcza również o tym fakt, że zna języki Martwych Koni i Smutków.

6. Kurier nie wie nic o Chicago.

7. Mając profit ,,Kobieciarz” może się zapytać Samotnego Włóczęgę, czy ma 17 lat, sugerując, że zapłodnił kobietę w Montanie około 18 lat temu.

WystępowanieEdytuj

Kurier występuje jedynie w Fallout: New Vegas.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. Edwards, Tim (2010). "Welcome to Sin City". PC Gamer March 2010: p. 40
Postacie gracza w Serii Fallout

Więcej w Fandom

Losowa wiki