Krypta

Kwatermistrz (Fallout 3)

Dyskusja0 Share

Fallout 3 postać
Kwatermistrz
Kwatermistrz anchorage.jpg
SPECIAL:

6 7 5 3 3 6 5

Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Armia USA

Rola:

Kwatermistrz

Lokacja:

Symulacja Odzyskania Anchorage
Sztab polowy armii Stanów Zjednoczonych

Występowanie:

Fallout 3 (Operacja Anchorage)

Ref id:

xx002D23xx000000

Base id:

xx002D22xx000000

Gametitle-FO3 OA.png
Gametitle-FO3 OA.png

Kwatermistrz - jeden z żołnierzy których spotkamy w Sztabie polowym armii Stanów Zjednoczonych.

Jest odpowiedzialny za dostarczanie ekwipunku potrzebnego do wykonania zadań: Torowanie drogi oraz Operacja Anchorage. Aby wydać broń, trzeba mu dostarczyć holotaśmę rekwizycyjną.

Udostępnia nam także Karabin Gaussa, jeżeli uda ci się go przekonać za pomocą retoryki.

Informacje OgólneEdytuj

  • Jest jedyną osobą w symulacji, którą można zabić i nie zdematerializuje się na twoich oczach, można ją także przeszukać.
  • Może służyć jako kontener, z wysokim poziomem umiejętności skradania, oraz odpowiednio mocną bronią (Karabin Gaussa lub Karabin snajperski) możesz go zabić w środku jego namiotu i tylko Sierżant Benjamin Montgomery będzie cię atakować. Możesz to zrobić przed pójściem na pole siłowe, aby zdobyć dodatkowy Pancerz bojowy, wersja zimowa oraz Karabin szturmowy.
  • Jeżeli nie uda ci się, cały obóz będzie Cię atakować, oprócz Sierżanta Benjamin Montgomery, aczkolwiek Sierżant Benjamin Montgomery powinien sobie z nimi poradzić (w końcu jest nieśmiertelny). Jednakże, w trakcie walki z generałem Jingwei twoi sojusznicy mogą zacząć cię atakować.

WystępowanieEdytuj

Kwatermistrz występuje w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Operacja Anchorage.

Operacja Anchorage (DLC)