Fandom

Krypta

Latham

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Latham
300
Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Bractwo Stali (pierwotnie) Armia Gammorina

Rola:

Paladyn (pierwotnie) Przywódca Armii Gammorina

Lokacja:

Osceolla

Występowanie:

Fallout Tactics

Latham - paladyn Bractwa Stali który przyjął imię Gammorin, gdy stał się przywódcą Armii Gammorina walczącej z Środkowo-Zachodnim Bractwem Stali.

BiografiaEdytuj

Oryginalny Gammorin był jednym z dowódców supermutantów, który po śmierci Mistrza i zniszczeniu Bazy Wojskowej Mariposa razem ze swoimi oddziałami wyruszył na Wschód.

Jakiś czas po rozpoczęciu tej wędrówki, Bractwo Stali zaczęło pogoń Zeppelinami za Armią Gammorina. Trafiły one jednak na ogromną burzę, w wyniku czego wiele sterowców zostało zniszczonych, a niektóre zeszły z kursu. Latham był przywódcą tego, który rozbił się w okolicy miasta Osceolla - na północ od obozu Supermutantów. Wiedząc, że jego ludzie nie mają szans, Latham wyzywa do walki (bez pancerza i broni) przywódcę supermutantów - Gammorina. Ku zdziwieniu wszystkich pokonuje go, po czym przybiera imię pokonanego i staje się przywódcą Armii Gammorina. W czasie walki, odniósł jednak uraz głowy, przez co z upływem czasu stawał się coraz bardziej szalony. Wykorzystując swój umysł taktyczny, pomaga Supermutantom podbijać okoliczne miasta. Armia Supermutantów znała dzięki niemu także działania, taktykę i zwyczaje żołnierzy z Bractwa Stali, co pozwoliło jej odnieść kilka zwycięstw po spotkaniu z Bractwem. Jednak oddział dowodzony przez Wojownika zdołał zniszczyć większość dużych skupisk i baz Supermutantów. Ostatecznie oddział odbija Osceollę, znajduje sprzęt do odpalenia bomby atomowej, oraz zabija Gammorina. Wielu Supermutantów po tym wydarzeniu odeszło w nieznane, albo przyłączyło się do Bractwa, w celu walki z Kalkulatorem.

Gdy się bliżej przyjrzeć, Gammorin pomagał mutantom nie w podbiciu wszystkich miast dookoła, lecz w znalezieniu własnego miejsca na świecie. Dzięki niemu naukowcy Supermutantów mogli w odpowiednich laboratoriach prowadzić badania nad bezpłodnością. Armia pod przywództwem Lathama/Gammorina starała się również zniszczyć armię maszyn, oraz samego Kalkulatora, których postrzegali jako wielkie zagrożenie

WystępowanieEdytuj

Latham występuje jedynie w Fallout Tactics.

Antagoniści w Serii Fallout

Więcej z Fandomu

Losowa wiki