Fandom

Krypta

Leonard Boyarsky (Postać)

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Leonard Boyarsky to pochodzący z Kryptopolis naukowiec, który został wygnany za morderstwo i prowadzenie nielegalnych badań. Zarzucono mu mianowicie pracę nad cyklami rozrodczymi w Auto-Docu , która mogła przynieść niebezpieczeństwo dla całej krypty, lecz szczegóły na ten temat zostały usunięte z baz danych Kryptopolis. Boyarsky był drugą po Richardzie Grey’u osobą oskarżoną morderstwo i, podobnie jak wiele lat wcześniej Grey, został wygnany na zawsze z miasta. Podróżując z karawaną dotarł tylko do Nowego Reno gdzie został zabity przez bandytów, widzących w nim łatwy cel, jak zresztą w każdym podróżniku z Kryptopolis. Nie wiadomo dlaczego za swój szlak podróży objął właśnie południe, ale wieść głosi że właściwy cel jego podróży znajdował się na wschód od Reno, choć raporty mówiły, że nie ma tam nic, prócz pustyni i Szponów śmierci.

Występowanie w grzeEdytuj

Leonard Boyarsky nie występuje w żadnej z gier serii Fallout. Został on jedynie wspomniany przez Lynette w Fallout 2, a jego grób znajduje się na Golgocie.

Za kulisamiEdytuj

Boyarsky otrzymał imię od Leonarda Boyarsky’go, jednego z twórców Fallouta.

ŹródłaEdytuj

Większość powyższego artykułu oparto na Biblii Fallouta 5 autorstwa Chrisa Avellone.

Zobacz takżeEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki