Fandom

Krypta

Lionheart

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Lionheart
Lionheart.jpg
Producent Reflexive Entertainment
Wydawca Interplay
Data wydania 2003
Gatunek Action RPG
Tryb gry jedno- i wieloosobowa
Kategorie wiekowe PEGI: +12
Platforma Windows,
Nośniki (zależy od edycji)
Wymagania Procesor Pentium III 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, klawiatura, myszka

Lionheart - komputerowa gra fabularna oparta o system SPECIAL (znany z serii Fallout). W przeciwieństwie do pierwowzoru Lionheart nie został przystosowany do gry w sieci (w Diablo objawiało się to "reinkarnacją" wrogów i postaci). Tutaj śmierć którejkolwiek postaci jest ostateczna.

Gra wykorzystuje engine Velocity. Silnik ten był używany m.in. w "Star Trek: Away Team". W grze cRPG został użyty po raz pierwszy. Świat pokazany w Lionheart jest prezentowany w 2D, natomiast same postacie już w 3D.

OrganizacjeEdytuj

W pewnym momencie gracz musi zdecydować się na przystąpienie do jednej z czterech organizacji działających w mieście. Tylko wtedy można rozpocząć ostateczny wątek gry. Każda organizacja nakazuje nam wykonanie kilku zadań inicjacyjnych, a następnie wpłacenie pewnej sumy na rzecz jednostki.

TemplariuszeEdytuj

Rycerze wiary. Cenią broń białą i tradycyjne metody obrony (jednym z zadań inicjacyjnych tej organizacji jest zdobycie dla siebie tarczy). Jeśli nie kierujemy człowiekiem (w grze występują 4 grywalne rasy), dowódca templariuszy ostrzega nas przed dyskryminacją i nakazuje spokój względem rasistów.

InkwizycjaEdytuj

Obrońcy wiary. Można by ich uznać za inną wersję Templariuszy, jednak inkwizycja skupia się na Boskiej magii. W przeciwieństwie do szefa templariuszy wielki inkwizytor nie jest zbyt tolerancyjny względem nie-ludzi. Jeśli kierujemy, np. Sylwanem, musimy zapłacić nieco więcej za "zaszczyt" przystąpienia do organizacji.

DzierżycieleEdytuj

Organizacja zgromadzająca ludzi utalentowanych magicznie, którzy wyczekują dnia, kiedy znów będą mogli jawnie używać magii m. in. w miastach.

Mroczni DzierżycieleEdytuj

Można do nich dołączyć zdradzając zwykłych dzierżycieli. Ich przywódcą jest nekromanta wygnany z La Calle Perdida, prócz niego i ciebie nie ma innych członków tej organizacji.

Linki Zewnętrzne Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki