Fandom

Krypta

Lloyd

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Śliczny chłopiec Lloyd (ang. Pretty Boy Llloyd) jest mieszkańcem Nowego Reno, chudym mężczyzną średniego wzrostu, rasy białej, o brązowych włosach i rzadkim zaroście. Wygrał sporą sumkę w karty w barze Salvatore, ale sam szef mafii był pewien, że Lloyd oszukiwał i uznał to za kradzież oraz zachęte dla kolejnych potencjalnych kanciarzy (Louis Salvatore: Jest pewien... człowiek... który użył swoich... umiejętności karcianych, by mnie okraść., Lloyd: Mieliśmy z rodziną Salvatore... nieporozumienie w kwestii mojego sukcesu przy jednym z ich stołów do gry.) i był zmuszony ukrywać się przed zemstą mafii w piwnicach pod Kasynem Desperado. Pieniądze, które wygrał, ukrył w schronie pod grobem oznaczonym napisem "Arch Stanton" na Golgocie.

Związane zadania Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Hmmmmm. Nie znam cię, kolego... ale myślę, że chciałbym poznać. Lloyd jestem. Niektórzy nazywają mnie Śliczny Chłopiec, ale to inni tak mówią, nie ja.
  • Właź do środka, Lloyd.

Lloyd marszczy brwi, zastanawia się chwilę nad komentarzem, ale tylko wzrusza ramionami i schodzi do środka.

HEJ, LLOYD, ŁAP! (Wrzuć minę do dziury.)

Występowanie Edytuj

Lloyd pojawia się wyłącznie w Fallout 2.

Za kulisami Edytuj

  • Jego przezwisko nawiązuje do Charlesa Arthura "Pięknego chłopca" Floyda - żyjącego na początku dwudziestego wieku przestępcy.
  • Idea pieniędzy zakopanych w grobie oparta jest na filmie Dobry, zły i brzydki. Wspólne dla obu tytułów są nazwa grobu i spora część dialogów z nim związanych (między innymi słynne Są na tym świecie dwa typy ludzi...).

Źródła Edytuj

Pliki dialogowe Lloyda, Masona (Mason) i bossa Salvatore.

Więcej w Fandom

Losowa wiki