FANDOM

lokacja
Lost Hills
Lost Hills wejście
oznaczenie na mapie

Bractwo

sekcje

Wejście do Lost Hills
Lost Hills poziom 1
Lost Hills poziom 2
Lost Hills poziom 3
Lost Hills poziom 4

przywódca

Wysoki Starszy John Maxson
Główny Paladyn Rhombus
Główny Skryba Vree

frakcje

Armia USA (przed Wojną)
Bractwo Stali (po Wojnie)

zadanie

Zostań kadetem
Ocal kadeta z Hubu
Zbadaj północne rejony
Przekonaj starszych do wysłania pomocy
Broń karawan

Mapa schronu lost

Lost Hills - dawny rządowy schron przeciwatomowy leżący w południowej Kalifornii, będący główną siedzibą Bractwa Stali.

Historia

23 Października 2077, kiedy atomowe rakiety opuściły silosy i na świecie rozpętało się piekło, część żołnierzy armii Stanów Zjednoczonych przetrwało kataklizm w Bazie Wojskowej Mariposa.

Zdano sobie wówczas sprawę że Mariposa, jako ważny ośrodek badań wojskowych, może być kolejnym celem uderzenia nuklearnego, a ewentualne przeoczenie będzie niebawem skorygowane. Dwa dni po wybuchu Wielkiej Wojny zbadano poziom promieniowania wokół Bazy i po przekonaniu się iż jest on w dopuszczalnych granicach, kpt. Roger Maxson zarządził ewakuację personelu wojskowego wraz z rodzinami.

Za cel wędrówki obrano stary rządowy schron Lost Hills jednak nie wszystkim było pisane dotrzeć do niego; nękające konwój bandy przekonały się że cywile są łatwym celem w przeciwieństwie do Paladynów w Pancerzach Wspomaganych.

Po dotarciu ma miejsce Lost Hills stało się nowym domem dla ludzi kpt. Maxsona. Niebawem schron został gruntownie przebudowany stając się główną siedzibą nowo powstającej organizacji, znanej jako Bractwo Stali.

W bunkrze gromadzono przedwojenne technologie będące istotą działalności Bractwa. Po tym jak RNK zaczęła powiększać swoje terytorium, ziemie te stały się najprawdopodobniej autonomiczną częścią Republiki pod władzą Bractwa.

Nie wiadomo co się działo z bunkrem po 2248 roku, w czasie wojny Bractwa z Republiką.

Występowanie

Lost Hills występuje jedynie w Fallout.

Stroken BoS Emblem Bractwo Stali Stroken BoS Emblem
Lokacje w Fallout
Stroken BoS Emblem Schron Lost Hills Stroken BoS Emblem