FANDOM

unikatowa broń
Magnum Callahana
.44 magnum revolver with scope
umiejętność:

Broń Lekka

Statystyki ataku
dmg/atak:

65

DPS:

520

ataki/sek:

8

Krytyczne obrażenia
crit dmg:

50

crit chance:

x 2

Inne
PA:

25

item HP:

400

naprawa:

Magnum .44 z lunetą

waga:

4

wartość:

750

base id:

xx00b806

Gametitle-FO3
Gametitle-FO3

Magnum Callahana - unikatowy Magnum .44 z lunetą dodany do Fallout 3 wraz z dodatkiem Broken Steel.

Charakterystyka

Magnum Callahana ma identyczny wygląd do Magnum .44 z lunetą. Zadaje jednak znacznie większe obrażenia niż normalny. Może być naprawiony zwyczajnym Magnum .44. Jedyny lepszy rewolwer to Magnum .44 Tajemniczego Nieznajomego (uzyskać można go przy pomocy konsoli).

Wytrzymałość

Pistolet może wystrzelić 205 pocisków (35 przeładowań) na pełnej kondycji przed zużyciem, w przeciwieństwie do normalnego (138 strzałów równo wartość 23 pełnych przeładowań).

Lokalizacja

Broń można znaleźć jedynie posiadając zainstalowany dodatek Broken Steel, podczas wybrania celu na Samobieżnej bazie Polowej wybierzemy opcje wysłania pocisków na Cytadelę. Broń znajdziemy po wejściu do Cytadeli, w kraterze będą drzwi do ukrytej zbrojowni. Pistolet jest w sejfie potrzebujemy do otwarcia sejfu 75 pkt otwierania zamków lub do zhakowania terminalu 75 pkt nauki. W terminalu możemy też przeczytać dziennik właściciela broni.

Jeżeli wybierzemy stronę Bractwa Stali możliwe będzie zdobycie broni tylko przez konsolę.

Ciekawostki

  • Broń jak i notatki w terminalu należą do człowieka o imieniu Harold Callahan. Jest to nawiązanie do filmu Brudny Harry [1], gdzie Magnum .44 była ulubioną bronią głównego bohatera.

Występowanie

Magnum Callahana występuje tylko w Fallout 3 wraz z dodatkiem Broken Steel.

Broń w Fallout 3