FANDOM

Marcus
MarcusF2
SPECIAL:

10SI, 9PE, 10WT, 3CH, 7IN, 9ZR, 9SZ (2242)
10SI, 4PE, 10WT, 5CH, 3IN, 5ZR, 5SZ (2281)

Karma:

Dobra

Statystyki:

PW: 500
Próg obrażeń: 15

Umiejętności:

Walka wręcz: 100

Poziom:

30

Rasa:

Supermutant pierwszej generacji

Powiązanie:

Armia Mistrza (dawniej)
Broken Hills (dawniej)
Dziecko Przeznaczenia (dawniej)
Jacobstown

Rola:

Towarzysz
Burmistrz
Szeryf

Lokacja:

Broken Hills
Jacobstown

Występowanie:

Fallout 2
Fallout: New Vegas

Zadania:

Znajdź zaginionych ludzi dla Marcusa

Aktor:

Michael Dorn

Pliki dialogowe:

HcMARCUS.msg

Ref id:

0013afde

Base id:

0013a7eb

MarusNV
Marcus w Fallout: New Vegas

Marcus - supermutant, były członek armii Mistrza, szeryf i burmistrz Broken Hills, towarzysz Dziecka Przeznaczenia, oraz założyciel Jacobstown.

Biografia

W 2185 r. Marcus i Jacob, paladyn Bractwa Stali, spotkali się na pustyni i przez kilka dni walczyli między sobą. Ostatecznie zaprzestali walki, jako, że żaden z nich nie był w stanie pokonać drugiego. Zaczęli podróżować razem, kłócąc się o Mistrza i doktrynę Bractwa. W końcu, wraz z grupą ghuli, ludzi i supermutantów, założyli miasteczko Broken Hills. Jest jednym z niewielu mutantów obdarzonych ponadprzeciętną inteligencją.

Jego elokwencja wskazuje na to, że wirus FEV mógł zwiększyć jego inteligencję (czyli był bystry przed mutacją). Po tym jak Dziecko Przeznaczenia rozwiązało problem konspiracji w Broken Hills, Marcus dołączył do niego, aby pomóc mu odnaleźć G.E.C.K., oraz ocalić mieszkańców Arroyo. udał się na wschód. Założył tam miasteczko Supermutantów i Mrocznych zwane Jacobstown. W swoich wypowiedziach często wspomina o dokonaniach Dziecka Przeznaczenia. Mówi również, że choć nigdy nie dowiedział się dokładnie co się stało z jego przyjacielem z Arroyo, to miał przeczucie że wszystko z nim w porządku.

Umiejętności

Marcus doskonale obsługuje broń ciężką i energetyczną, ale nie może nosić pancerza, bo po prostu nie robią ich w jego rozmiarze. Mimo to nosi coś na jego wzór.

Wyposażenie

Fallout 2

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
- Działko obrotowe CZ-53 Flara x1
Antidotum x2
5mm JHP x120
-

Fallout New Vegas

- - - -

Interakcje

Za zrekrutowanie Marcusa w Fallout 2 otrzymasz 1000 PD. Będzie to możliwe dopiero po ukończeniu zadania Znajdź zaginionych ludzi dla Marcusa.

Występowanie

Marcus pojawia się w Fallout 2 oraz Fallout New Vegas.

Członkowie drużyny w Fallout 2