FANDOM

Mini-FOT Logo Ten fragment bazuje na Fallout Tactics i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.
Mardin bos0113

Brama cmentarza Mardin

Mardin to małe miasteczko zlokalizowane kilkanaście mil na północny zachód od St. Louis. Jak większość miast w okolicy zostało zniszczone podczas Wielkiej Wojny i niemal całkowicie wyludnione po kataklizmie. Co ciekawe w dobrej kondycji zachował się miejscowy cmentarz .

W 2197 zwiad Bractwa Stali namierzył pod cmentarzem w Mardin legowisko Władców Zwierząt, którzy już od dłuższego czasu opóźniali rozwój Bractwa. Niebawem został wysłany oddział żołnierzy, aby ostatecznie rozprawić się z Władcami i ich wodzem Imperatorem. Drugorzędny cel misji polegał na zbadaniu w jaki sposób te dzikusy kontrolują zwierzęta, a w szczególności Szpony śmierci; okazało się, że jest to zasługa specyficznego promieniowania występującego w jaskiniach w Mardin.

Ponadto podczas likwidacji obsady legowiska uwolniono sporą grupę pojmanych cywilów mających się stać niebawem pożywieniem dla Władców; w jednej z komnat służącej za rzeźnię odkryto wystarczające dowody zbrodniczej działalności dzikusów .

Misje w Fallout Tactics