Fandom

Krypta

Maxson (miasto)

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wpomniana location
Maxson
Icon landmark.png
We wnętrzu:

Kalifornia

Frakcje:

Republika Nowej Kalifornii
Bractwo Stali
Kompanie kupieckie

Maxson - miasto założone w pobliżu głównej siedziby Bractwa Stali, jednocześnie jeden z pierwszych pięciu stanów Republiki Nowej Kalifornii.

Maxson mogło powstać pomiędzy rokiem 2162 a 2189. W 2189 r. miasto Maxson weszło w skład Republiki Nowej Kalifornii, uzyskując status stanu. W związku z tym Maxson otrzymało prawo do wyznaczenia swoich reprezentantów w Kongresie Republiki.

Czynnikiem sprzyjającym powstaniu Maxson było jego położenie. Miasto korzystało z ochrony zapewnianej przez Bractwo Stali. Maxson mogło też brać udział w zaopatrywaniu Bractwa w żywność oraz czerpać profity z działalności badawczo-rozwojowej prowadzonej przez Bractwo. Prawdopodobnie w związku z tym w nazwie miasta uhonorowano Rogera Maxsona, założyciela Bractwa Stali.

Należy podkreślić, samo Bractwo Stali nie weszło w skład struktur władzy Republiki Nowej Kalifornii, zaś nawet od 2246 r. oba te podmioty mogły znajdować się w stanie wojny.

WystępowanieEdytuj

Maxson jest wspomniane w propagandowej broszurze RNK w Fallout 2 oraz w archiwach Cytadeli w Fallout 3.

Więcej w Fandom

Losowa wiki