Fandom

Krypta

McClure

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Vdweller.gif

McClure - jest senatorem zasiadającym w radzie Kryptopolis, ma tam status seniora. Możemy go znaleźć w północnej części Kryptopolis w budynku rady miasta. McClure w przeciwieństwie do Pierwszego Obywatela Joanne Lynette jest bardzo otwarty na współpracę z innymi miastami, jak również z ghulami z Gecko, co jest przyczyną ich częstych kłótni. Senator jest również prawdopodobnie jedynym mieszkańcem Kryptopolis, o którym ghule mają pozytywne zdanie. Powodem dla którego senator jest takim otwartym człowiekiem jest fakt, że ma na uwadze dobro miasta oraz jego mieszkańców. Możemy się o tym przekonać kiedy przedstawimy mu sytuacje jaka panuje w reaktorze Gecko, po krótkiej rozmowie wyda nam pozwolenie na część niezbędną do naprawy reaktora. McClure będzie również zadowolony z planu Gordona, dzięki któremu będzie można zoptymalizować reaktor, jak również nawiązać współpracę między Gecko i Kryptopolis. Senator jest również osobą do której należy się zgłosić aby podjąć test na obywatelstwo Kryptopolis.

Wystepowanie Edytuj

Ta postać wystepuje tylko w Fallout 2.

Więcej w Fandom

Losowa wiki