Fandom

Krypta

Metzger

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 2 postać
Metzger
Fo2 Metzger.png
Karma:

Zła

Rasa:

Człowiek

Lokacja:

Nora

Metzger ( niem.Rzeźnik ) to szef Gildii Łowców Niewolników mającej swą siedzibę w Norze. Jako główny rządca organizacji trudniącej się handlem ludźmi jest to twardy, pozbawiony sumienia i jakichkolwiek norm etyczno-moralnych, dla którego interes i płynące z niego zyski są najważniejsze. Prócz handlu żywym towarem Metzger eksperymentował również z narkotykami, lecz z powodu niewielkiej wiedzy na temat procesów wytwórczych postanowił się zadowolić szmuglowaniem półproduktów z Kryptopolis.

W 2241 w ręce Metzgera trafił człowiek o imieniu Vic - kupiec zajmujący się również na naprawie rozmaitych urządzeń. Miał on nadzieję że Vic naprawi radio by móc podsłuchiwać transmisje Enklawy; wszak jedna z ich maszyn latających ( tzw. Latacz) rozbiła się nieopodal Klamath, a Metzger mając kontakty w Nowym Reno na pewno słyszał o tajemniczych transakcjach na pustyni przeprowadzanych przez jedną z rodzin z „ludźmi z zewnątrz". Prawdopodobnie miał on na celu ewentualny kontakt z Enklawą i prowadzenie z nią interesów (sprzedaż niewolników do eksperymentów nad FEV).

Nie wiadomo do końca jaki los spotkał Metzgera po zniszczeniu Enklawy. Po Pustkowiu chodzą słuchy, że został on zgładzony wraz z towarzyszami przez Dziecko Przeznaczenia, inni mówią że interes niewolniczy zaczął szybko kwitnąć stając się ostatecznie monopolistą w tej dziedzinie na terenie północnej Kalifornii.

Związane questyEdytuj

Występowanie w grzeEdytuj

Metzger występuje wyłącznie w grze Fallout 2.

Więcej w Fandom

Losowa wiki