FANDOM

unikatowa broń
Miecz elektryczny generała Jingwei
Jingwei's Shock Sword
umiejętność:

Broń biała

Statystyki ataku
dmg/atak:

37

DPS:

37

ataki/sek:

attackshots/sec?

Krytyczne obrażenia
crit dmg:

25

crit chance:

x crit%mult?

Inne
PA:

28

item HP:

850

naprawa:

Miecz Chińskiego Oficera

waga:

3

wartość:

500

base id:

xx00C07Cxx000000
xx00B554xx000000(symulacja)

Gametitle-FO3 OA
Gametitle-FO3 OA

Miecz elektryczny generała Jingwei - unikatowy Miecz Chińskiego Oficera, używany przez generała Jingwei w Symulacji Odzyskania Anchorage. Może zostać naprawiony standardowymi chińskimi mieczami lub Ostrzem Wampira. Razi przeciwnika prądem odbierając 2HP/s przez 5 sekund jednak efekt pogarsza się wraz z kondycją broni. Jest to jedyny miecz bez rdzy na rękojeści.

Miecz jest równy mocą z Sziszikebabem będąc tym samym najsilniejszą bronią białą. Jednak jeśli gracz wybierze profit Piroman, Sziszkebab staje się o 50% silniejszy.

Lokacja

Po ukończeniu Symulacji Odzyskania Anchorage, zaplombowane drzwi zbrojowni otwierają się, a w niej można znaleźć ekwipunek z symulacji. Znajduje się tam wyżej wymieniony miecz Karabin Gaussa, Nóż bojowy, Chiński pancerz maskujący amunicja i inne przedmioty.

Inna droga na zdobycie tego miecza, to sam koniec symulacji. Można go zdobyć wystrzeliwując go z rąk generała Jingwei i podnoszenia go. Można go wynieść z symulacji za pomocą Gary23 Glitch

Notatki

  • W połączeniu z wysoką umiejętnością skradania się i Chińskim pancerzem maskującym, staje się zabójczy. Atak z zaskoczenia potrafi zabić większość przeciwników np. Żołnierzy Enklawy, Super Mutanty (m.in. Super Mutant - Mięśniak, nie dotyczy Mistrzów lub Weteranów), Bandytów, najemników Szpona itp.
  • Pomocnicy nie będą używali tego miecza, nawet jeśli jego atak jest większy niż ich domyślne bronie białe. Jednak jeśli (za pomocą Glitcha) wyniesiesz drugą kopie miecza z symulacji, pomocnicy będą używać symulacyjnej wersji miecza.
  • Wyciągnięcie lub machanie mieczem nie zapali wycieków gazu, trafienie krytyczne na NPC zapali wyciek. (Potwierdzone X-Box 360)

Błędy

  • Możliwe jest posiadanie dwóch takich mieczy za pomocą Gary 23 Glitch

Występowanie

Miecz elektryczny generała Jingwei występuje jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Operacja Anchorage.

Operacja Anchorage (DLC)