Fandom

Krypta

Milt

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Mini-FOV Logo.png Ten fragment bazuje na Van Buren i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

Milt (Śledziona) jest nadzorcą wyrobu pancerzy i broni w Rezerwacie. Przybył do Rezerwatu przed około stu laty. Kiedyś był rusznikarzem w grupie bandytów, ale rozpadła się ona, gdy konkurencyjna grupa podrzuciła kilka granatów. Szczęśliwie dla Milta, nie było go z resztą, gdy wpadły granaty, więc mógł ruszyć na pustkowia w poszukiwaniu nowych możliwości. Kierując się pogłoską zasłyszaną w napotkanej karawanie, Milt udał się na poszukiwania Rezerwatu i zdołał go odnaleźć. Będąc pod wrażeniem jego wiedzy o broni palnej, Pułkownik Green zarekomendował Milta do nadzorowania produkcji broni i amunicji. Od tamtej pory Milt kieruje pracami jak dobrze naoliwiona zębatka.

Milt nie miesza się do politycznych sporów w Rezerwacie, nie jest więc w stanie wyjawić nic odkrywczego. Jednakże, jeśli gracz ma pozwolenie na zejście do Podpoziomów, zapewni on graczowi materiały potrzebne do ulepszania broni i wytwarzania amunicji (ograniczone w ilości do aktualnego zapasu). To samo tyczy się pancerzy.

Występowanie w grachEdytuj

Terrence nie pojawił się w żadnej z opublikowanych gier. Miał występować w Van Burenie, czyli anulowanym Falloucie 3 tworzonym przez Black Isle.

ŹródłaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki