Fandom

Krypta

Mistrz

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Fallout postać
MIstrz / Richard Grey / Richard Moreau
Mistrz.png
Karma:

zła

Rasa:

Supermutant

Powiązanie:

Przywódca Jednośći

Rola:

Boss końcowy

Lokacja:

Południowa Kalifornia

Występowanie:

Fallout

Wspomniany w:

Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout:New Vegas

Aktor:

Jim Cummings
Kath Soucie

Pliki dialogowe:

MASTER.MSG

Mistrz w centrum dowodzenia.jpg
 
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FOBOS.pngGametitle-FOT.png

Mistrz - przywódca armii supermutantów.

BiografiaEdytuj

Mistrz urodził się jako Richard Moreau i był mieszkańcem Krypty 8 (później znanej jako Kryptopolis - Vault City), gdzie pracował jako lekarz. W 2092 został wygnany z miasta pod zarzutem morderstwa, jednak okoliczności jego zbrodni nie są znane. Zmienił swoje nazwisko na Grey i ruszył na południe. Tam został liderem ekspedycji naukowców, którzy zorganizowali wyprawę do, przypuszczalnie opuszczonej, Bazy Wojskowej Mariposa znajdującej się na północy. W zespole znajdował się Harold, który został przyjacielem Richarda Greya w czasie tej ekspedycji.

Baza Wojskowa Mariposa wciąż miała aktywne systemy bezpieczeństwa, które zabiły część członków ekspedycji, lecz zespół kontynuował eksplorację obiektu. Większość członków ekspedycji została zabita przez roboty strażnicze i inne mechanizmy obronne bazy. Na najniższym poziomie bazy odnaleźli kadzie z wirusem FEV. Tam Grey został strącony do jednej z kadzi przez dźwig. Harold był już wtedy ostatnim ocalałym, zemdlał po upadku Greya, po czym obudził się przed bazą i został znaleziony przez handlarzy, którzy odtransportowali go do Hubu.

Richard jednak nie zginął. Był jednym z tych szczęśliwców, którzy zostali zmutowani przez wirus FEV bez ubytku inteligencji. Nie tylko nie zmniejszyła mu się inteligencja, wręcz przeciwnie, odczuł jej przyrost. Umysł i ciało Richarda zostały przypadkowo pomieszane z wieloma innymi osobowościami, jego wspomnienia zdały się być zmienione. Wkrótce opuścił to miejsce silniejszy i sprawniejszy niż przed wypadkiem.

Ze swymi nowymi zdolnościami zdecydował, że zacznie jednoczyć mieszkańców pustkowia, zmieniając ich w tak doskonałych, jakim sam się stał. Rozpoczął poszukiwania ludzi, których wrzucał do kadzi z FEV, aby stworzyć swoją armię supermutantów. Na nieszczęście rezultaty mutacji nie były tak świetne, jak jego przemiana: większości mutacji towarzyszył również drastyczny spadek inteligencji. Swoją inteligencję zachowywali jedynie ci o niskim poziomie napromieniowania całkowitego.

Zobacz teżEdytuj

WystępowanieEdytuj

Mistrz pojawia się w Fallout jako główny przeciwnik Przybysza z Krypty, zostaje wspomniany w Fallout 2, Fallout 3 oraz Fallout: New Vegas.

GaleriaEdytuj

Antagoniści w Serii Fallout

Więcej z Fandomu

Losowa wiki