Fandom

Krypta

Mroczni

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja2 Share

Mroczni
Mroczny.png
Powiązanie:

Supermutanci z Mariposy
Armia Mistrza
Jedność

Rola:

Strażnicy
Zadania specjalne

Lokacja:

Katedra
Pustkowia Mojave

Występowanie:

Fallout
Fallout: New Vegas

Mroczni (ang. Nightkin) - elitarna formacja supermutantów wschodząca w skład wielkiej armii Mistrza.

HistoriaEdytuj

Mroczni, początkowo byli zwykłymi supermutantami. Jednak pod wpływem Stealth-boyów ich kolor skóry zaczął się zmieniać, tak samo ich charakter. Ich główną rolą była ochrona ważniejszych osób, takich jak Morfeusz i do zadań specjalnych. Po śmierci Mistrza i zniszczeniu Katedry, Mroczni tak samo jak i zwykli supermutanci rozpierzchli się po pustkowiach. Część z nich podążyła za Tabithą, a część dotarła do Jacobstown.

Cechy charakterystyczneEdytuj

Szczególną cechą charakterystyczną Mrocznych jest ich wyposażenie: są bowiem wyposażeni w urządzenia maskujące zwane jako Stealth-Boy, dzięki którym na pewien czas stają się niewidoczni. Ich bronią jest taki sprzęt jak Laser Gatlinga, Karabiny plazmowe czy Miotacze ognia. Posługują się również bronią białą. Ich skóra ma kolor niebieski, co jest efektem działania Stealth-boyów. Ich nadmierne używanie doprowadziło wielu z nich do schizofrenii. Posiedli podwójną osobowość, stali sie agresywni, oraz niechętni do kolaboracji z obcymi. Nad lekarstwem dla nich pracował Dr. Henry.

WystępowanieEdytuj

Mroczni występują w grach Fallout oraz Fallout: New Vegas.

Więcej w Fandom

Losowa wiki