FANDOM

unikatowa broń
Nóż Okopowy
Trench knife krypta
umiejętność:

Broń biała

Statystyki ataku
dmg/atak:

12

DPS:

36

ataki/sek:

3

Krytyczne obrażenia
crit dmg:

13

crit chance:

x 3

Inne
PA:

17

item HP:

450

naprawa:

Nóż

waga:

1

wartość:

50

base id:

xx00C07B
xx003F44(sim version)

Gametitle-FO3 OA
Gametitle-FO3 OA

Nóż Okopowy - jedna z broni białych występujących w DLC do Fallout 3 pod tytułem Operacja Anchorage.

Charakterystyka

Można go używać podczas Symulacji Odzyskania Anchorage, aczkolwiek jeżeli chcesz go używać na Stołecznych Pustkowiach otrzymasz go po ukończeniu symulacji w zbrojowni Outcast Outpost. Może być naprawiany za pomocą standardowych nożów bojowych.

Mimo że, w grze nie ma różnicy w obrażeniach pomiędzy Trench Knife, a Nożem Bojowym, to jedyna różnica jest w wyglądzie. Trench Knife wydaje się być troszkę dłuższy i ma kolczaste zakończenie rączki.

Informacje Ogólne

  • Jest możliwe aby mieć nieskończoną ilość tych noży w symulacji. Jeden nóż możesz można zdobyć za pomocą triku z Gary'm 23, kolejne za pomocą triku który pozwala na zdobywanie wielu broni z symulacji od kwatermistrza; więcej informacji na: Operation: Anchorage

Ciekawostki

  • W czasie I Wojny Światowej, ta broń była używana przez obie strony konfliktu, podczas zasadzek na okopy wroga. Ostrze było zaprojektowane nawet do przebijania hełmów przeciwnika, zadając maksymalne obrażenia przy minimalnych rozmiarach.
  • Twórcy gry zamierzali stworzyć schematy dla tej broni. Potrzebowałbyś Superkleju, Noża Bojowego oraz Kolczastego Kasteta. Schematy nigdy nie zostały zrealizowane i umieszczone w grze.

Występowanie

Nóż Okopowy występuje jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Operacja Anchorage.

Operacja Anchorage (DLC)