Fandom

Krypta

Nawiedzona farma

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 2 location
Nawiedzona farma
Icon landmark.png
Nawiedzona farma.png
Przywódca:

Vegeir

Frakcje:

Żużlowcy

Nawiedzona farma - farma znajdująca się niedaleko Modoc.

HistoriaEdytuj

Kiedyś mieszkał na niej pewien pijaczek o imieniu Karl. Opowiadał o tym jak nocą na farmie widać świecące stwory. Nikt nie wierzył mu w te opowieśći, do czasu kiedy zaginął. Ludność Modoc udała się na farmę i zobaczyła setki trupów ponabijane na pale, flaki i krew na drodze. Przestraszyli się. Od tego czasu nikt nie zaglądał na farmę.

Dziecko Przeznaczenia poproszone przez Jo wyruszyło aby zobaczyć co się tam dzieje. Przed wejściem było pełno ciał ponabijanych na pale. Jak się okazało te ciała były sztuczne, a wnętrzności były braminie. Pod ziemią Dziecko Przeznaczenia znalazło ogromną jaskinię. Było tam pełno ludzi i ghuli. Po rozmowie z ich przywódcą okazało się, że ci ludzie nazywają się Żużlowcami.

Ich przodkowie należeli do milicji, zamieszkali tutaj, by przetrwać Wielką Wojnę. Jednak długie przebywanie pod ziemią spowodowało, że ich oczy są strasznie wyczulone na światło. Niektórzy boją się także otwartych przestrzeni. Dziecko Przeznaczenia pomaga Żużlowcom i dzięki niemu Modoc zacznie z nimi handlować (Żywność za lekarstwa itp.).

Karl który kiedyś mieszkał na farmie jest teraz żebrakiem w Norze. Jednak można mu powiedzieć o całym zamieszaniu i wróci do domu.

Za doprowadzenie do pokoju pomiędzy Żużlowcami a mieszkańcami Modoc, bohater dostaje Karabin szturmowy AK-112 od przywódcy Żużlowców.

WystępowanieEdytuj

Nawiedzona farma występuje jedynie w Fallout 2.

Więcej w Fandom

Losowa wiki