FANDOM

Mini-FOT Logo Ten fragment bazuje na Fallout Tactics i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.
Plik:Newton fbos0006.jpg

Newton to miasto stanowiące główną siedzibę ruchu Łupieżców , organizacji wyznającej kult techniki . Duża przedwojenna fabryka Nuka Coli zlokalizowana jest tutaj .

Około 2198 delegacja Łupieżców przybyła do Bunkra Delta, przynosząc Bractwu Stali wieści, że spore siły robotów Kalkulatora wtargnęły na teren obozowiska i niemal unicestwiły całą załogę, a pozycje obronne w wyniku bezlitosnych ataków znajdują się na krawędzi zniszczenia .

Normalnie Bractwo byłoby zadowolone z faktu , iż wrogowie się nawzajem wyniszczają , jednak Łupieżcy mieli coś do zaoferowania . Na terenie miasta znajduje się bowiem laboratorium , w którym opracowano broń EMP, dewastującą elektronikę , stając się wyjątkowo skuteczną bronią w walce z armią Kalkulatora . Zgadzając się na interwencję Bractwo zażyczyło sobie prototyp nowej broni wraz z pełną dokumentacją techniczną , w zamian za uratowanie czworga wysokich urzędników ruchu ( Albert Lamore, Rodger Gaire, Glenda Close i Tobias Peste ) i oczyszczenie miasta z robotów .

Wszyscy uratowani Łupieżcy zostali osadzeni w obozie dla internowanych . Po jakimś czasie niektórzy z nich postanowili wstąpić w szeregi Bractwa , by móc walczyć z „mechaniczną zarazą" .

Wykonanie misjiEdytuj

Sposób na 4 dodatkowych bohaterów w grze (Uwaga zmieniony zostaje główny bohater)

Naprawiony czołg należy umieścić w punkcie ewakuacyjnym. Każdego uratowanego Łupieżcę należy umieścić w czołgu.

Albert Lamore - specjalista od handlu hazardu i pierwszej pomocy Rodger Gaire - broń ciężka i energetyczna Glenda Close - medyk Tobias Peste - broń energetyczna

Żaden z 3 bohaterów: Albert Lamore, Rodger Gaire, Glenda Close nie może nosić pancerza, aby być w pełni zadowolonym z dodatkowych bohaterów, należy za pomocą edytora FT Tools zmienić rasę z ReverHudge na Rever.

Występowanie w grzeEdytuj

Newton występuje tylko w Fallout Tactics.

Misje w Fallout Tactics

Więcej z Fandomu

Losowa wiki