FANDOM

Nicole - młoda kobieta, założycielka i przywódczyni pacyfistycznej organizacji zwanej jako Uczniowie Apokalipsy.

Biografia

Jest bardzo pogodną i skromną duszą, wierzącą że przemocą nigdy nie rozwiąże się niczego. Jej rodzice zostali zamordowani przez grupę maruderów w okolicach Blasku. Po tym zdarzeniu młoda Nicole postanowiła założyć i stanąć na czele grupy ludzi o podobnych jak ona ideałach, zwanej Uczniowie Apokalipsy. Wierzy ona bowiem, że można wprowadzić pokój i dobro na pustkowia, równocześnie będąc nieufnie nastawiona do podobnych idei głoszonych w tym samym czasie przez Dzieci Katedry, szczególnie po tym co usłyszała o ich nieczystych praktykach od Taliusa.

Nicole ma szpiega wewnątrz Katedry, Laurę, stanowiącą dobre źródło wiedzy o prawdziwej działalności Dzieci. Wyjaśnia to powód dlaczego Nicole stoi w opozycji do ludzi odzianych w purpurowe szaty.

Zadania

  • Zabij lidera Mutantów: Gracz może zapytać Nicole o hasło do rozpoznania ich szpiega wśród Dzieci. Ponadto Nicole może wspomóc gracza podczas jego misji w Katedrze wysyłając w tym celu oddział Uczniów.

Powiedz mi o..

Możesz zapytać Nicole o następujące rzeczy :

Wyposażenie

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Kurtka skórzana - Kapsle x150 -

Występowanie

Nicole występuje tylko w pierwszej części gry Fallout i jest jedną z Gadających głów której głosu użycza Pamela Segall.

Gruzy Los Angeles