Niszczyciel marzeń
Dream Crusher.png
Fallout 3
Wymagania:

brak

Ranki:

1

Efekty:

Jest w twojej osobie coś takiego, że pozostałe osoby czują się przez ciebie przytłumione. Szansa na trafienie krytyczne u wrogów spada o 50%.

Zadanie:

Podręcznik przetrwania

Dostajesz od:

Moira Brown

Base id:

30FEB

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Niszczyciel marzeń jest profitem występującym w Fallout 3.

Fallout 3Edytuj

Profit ten zmniejsza o 50% szanse na krytyczne trafienie przez przeciwników, zmniejsza o 30% ceny towarów oferowanych przez Moirę oraz podnosi jej umiejętności naprawy.

Aby zdobyć ten profit należy podjąć się zadania pomocy w pisaniu Podręcznika przetrwania, a następnie nakłonienie Moiry, żeby porzuciła nad nim pracę. Trzeba wypytać ją o jej pracę i twój udział w badaniach oraz powiedzieć jej, że nie wie co robi. Po udanym teście na Retorykę otrzymamy negatywną Karmą oraz nowy profit.

NotesEdytuj

  • Możliwe jest uniknięcie sprawdzania Retoryki wykonując zadanie polegające na ustawieniu obserwatora w gnieździe Błotniaków.
  • Profit ten uniemożliwia zdobycie jednej z wersji profitu Ekspert przetrwania.

Zobacz teżEdytuj

Profity w Fallout 3

Więcej z Fandomu