Krypta

Ochłap (Fallout 3)

Dyskusja0 Share

Disambig.png Dla Ochłapa z Fallout i Fallout 2, zobacz Ochłap.
Fallout 3 postać
Ochłap
Dog FO3.png
SPECIAL:

7ST 8PE 7WY 6CH 2IN 8ZR 3SZ

Rasa:

Pies

Powiązanie:

Przybysz z Krypty 101

Rola:

Towarzysz

Lokacja:

Złomowisko

Występowanie:

Fallout 3

Rodzina:

Ochłap (Fallout) - przodek
Szczeniak Ochłapa - potomek

Ref id:

6a775

Base id:

6a772

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Ochłap - towarzysz Samotnego Wędrowca.

BiografiaEdytuj

Imię Ochłapa nawiązuje do jego odpowiednika na Zachodnim Wybrzeżu - Ochłapa z Fallout i Fallout 2, a według twórców, Ochłap jest również potomkiem tego psiego towarzysza Przybysza z Krypty.

Pan Ochłapa zginął na Złomowisku walcząc z bandytami, a chwilę potem właśnie tam można znaleźć psa wciąż z nimi walczącego. Kiedy do niego podejdziemy możemy z nim "porozmawiać". W skutku naszych wyborów pies albo się do nas przyłączy albo zacznie nas atakować.

Posiadając profit Szczenięta!, jeśli Ochłap umrze, niedaleko Krypty 101 pojawia się jego szczenię, które również nosi imię Ochłap.

Poszukiwanie przedmiotówEdytuj

Istnieje możliwość wysłania psa w teren, aby znalazł żywność, chemikalia, amunicję czy nawet broń.

WalkaEdytuj

Ochłap po zobaczeniu przeciwnika zaczyna warczeć a potem atakuje skacząc na niego i gryząc.

StatystykiEdytuj

  • Życie: 500
  • Umiejętność walki: 60
  • Obrażenia zadawane: 50
  • Maksymalne obrażenia: 48

WystępowanieEdytuj

Ochłap występuje w fallout , fallout 2 , fallout 3 i 4

Członkowie drużyny w Fallout 3