Fandom

Krypta

Odszukaj zaginione karawany

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Firmy karawaniarskie z Hub mają problem z coraz częstszymi przypadkami ginięcia karawan na pustkowiu. O tym, że znikają karawany można się dowiedzieć u mieszkańców Hub, natomiast oferta pracy związana z tym zadaniem znajduje się na tablicy ogłoszeniowej w centrum Hub tuz obok stoiska Iguany Boba. Zadanie znalezienia winowajcy jest dosyć złożone i podzielone na kila etapów.

Krok 1

W pierwszej kolejności należy udać się do szefa Wszędobylskich Handlowców Butcha Harrisa i spytać o pracę ( zadanie specjalne ), a wtedy zdradzi problem jaki spotkał jego spółkę i wskaże potencjalnego winowajcę: Szpona śmierci.

Krok 2

W celu zaczerpnięcia większej wiedzy na temat Szpona śmierci i karawan trzeba udać się do Beth urzędującej w sklepie z bronią na przeciwległej stronie ulicy. Beth będzie bardziej rozmowna niż Butch i przedstawi kilka swoich teorii na temat znikających karawan ( inni Kupcy z Hub, Bractwo Stali, Szpon śmierci ), Jednak w celu zdobycia większej ilości informacji na temat Szpona, Beth odeśle Cię do Harolda.

Krok 3

Harold rezyduje w Starym Mieście w budynku przed którym wałęsa się człowiek w czerwonym ubranku i wygadujący rozmaite bzdury . Harold będzie posiadał znacznie więcej informacji niż poprzedni rozmówcy ( za parę groszy opowie również bardzo ciekawą historię swego życia ) i ostatecznie skieruje Przybysza do Slappy’ego ( koleś przed domem )znającego lokalizację jamy Szpona nieopodal Hub.

Krok 4

Po dotarciu do jaskini należy zabić znajdującego się tam Szpona śmierci ( ma 225 PW), następnie udać się w głąb jaskini i porozmawiać z konającym tam Supermutantem, który przekaże Holodysk (Transmisja mutantów) będącym ostatecznym dowodem, że za znikanie karawan odpowiedzialni są mutanci. Teraz wystarczy pójść z powrotem do Butcha i zaznajomić go z zaistniałą sytuacją , a następnie odebrać nagrodę od Rutgera.

NagrodaEdytuj

Doświadczenie

  • 800 Exp po rozmowie z Haroldem
  • 1000 Exp za zabicie Szpona śmierci
  • 100 Exp za odczyt Holotaśmy
  • 1000 Exp po powiadomieniu Butcha

Inne

Więcej w Fandom

Losowa wiki