Fandom

Krypta

Ogniste Mrówki

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Creature
Ogniste Mrówki
275x275px
Wojownik ognistych mrówek
Lokacja:

Grayditch
Stacja Metra Marigold
Legowisko królowej mrówek

Misje:

One!

base id:

c58ef, c5bae - Wojownik
aede4, 83eb6 - Żołnierz
aede3, 83eb5 - Robotnik
6020b - Strażnik legowiska

250px
Model koncepcyjny olbrzymiej mrówki
 
Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Ogniste mrówki są typem olbrzymich mrówek, które są jeszcze bardziej zmutowane niż inne robale. Ich nazwa pochodzi od umiejętności ziania ogniem, tak jak ogniste gekony z Fallout 2.

PowstanieEdytuj

Ogniste mrówki zostały stworzone przez Doktora Lesko, naukowca ze Stołecznych Pustkowi, i występują jedynie w Grayditch, Stacji Metra Marigold i Legowisku królowej mrówek. Doktor chciał przywrócić olbrzymim mrówkom ich "normalny, nieszkodliwy rozmiar" poprzez manipulacje genetyczne i przypadkowo stworzył Ogniste mrówki.

Celem Doktora Lesko było stworzenie coraz to mniejszych mrówek przez pokolenia, tzn każda narodzona mrówka miała być mniejsza od rodzica. Przez, jak twierdzi Lesko, niewielki błąd w obliczeniach mrówki zmutowały całkowicie inaczej. Fakt, że Lesko używał FEV do przyspieszenia procesu też może trochę wyjaśniać.

Jeśli zapytany, Lesko wyjaśni w "bardzo technicznych słowach", że mrówki zieją ogniem dzięki łatwopalnemu jadowi z ich gruczołów jadowych, zapalanemu przez iskrę wytwarzaną przez specjalną strukturę w ich jamie ustnej.

Ogniste Mrówki występują również na Pustkowiach Mojave, lecz nie wiadomo jak się tam znalazły.Możliwe, że ich zdolność ziania ogniem powstała w podobny sposób jak u ognistych gekonów.

RodzajeEdytuj

  • Robotnik
  • Żołnierz
  • Wojownik
  • Strażnik legowiska (tylko w Legowisku królowej mrówek)
  • Królowa (tylko w Legowisku królowej mrówek)

Więcej w Fandom

Losowa wiki