Fandom

Krypta

Płatny zabójca

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Płatny zabójca
FO3 Contract Killer.png
Fallout 3
Wymagania:

Poziom 14

Ranki:

1

Efekty:

Pozwala kolekcjonować uszy zabitych dobrych postaci. Można je sprzedać kilku osobom za kapsle oraz negatywną karmę.

Base id:

44ca8

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Płatny zabójca jest profitem występującym w Fallout 3.

Fallout 3Edytuj

Umożliwia kolekcjonowanie uszu zabitych dobrych postaci. Można je potem sprzedać Littlehornowi za 15 kapsli i obniżenie Karmy. Littlehorn znajduje się na Złomowisku.

NotatkiEdytuj

  • Negatywny odpowiednik profitu Praworządca.
  • Bez tego profitu nie można dostać się do budynku, w którym znajduje się Littlehorn.
  • Ucho pojawia się tylko jeśli przeciwnik został zabity bezpośrednio przez gracza. Nie można odciąć ucha od przeciwnika zabitego wybuchem samochodu, przez towarzysza, lub Tajemniczego Nieznajomego.
  • Strażnicy w Rivet City, odradzający się co 3 dni, mogą być łatwym sposobem na zbieranie uszu.

BłędyEdytuj

  • Nieśmiertelni NPC są oskryptowani jako dobrzy (nawet Daniel Littlehorn). Za każdym razem, kiedy taki NPC staje się nieprzytomny, zostawia ucho, co daje możliwość zebrania nieskończonej ich ilości.

CiekawostkiEdytuj

Możliwe, że profit ten jest wzorowany na działaniach amerykańskiej jednostki "Tiger Force"  której członkowie w czasie konfliktu w Wietnamie, odcinali uszy swoich ofiar i robili z nich naszyjniki.

Profity w Fallout 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki