Fandom

Krypta

PMV Valdez

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Location
PMV Valdez
Icon landmark.png
Tankowiec pmv.jpg
We wnętrzu:

San Francisco

Przywódca:

A. Ron Meyers

Frakcje:

Włóczędzy z tankowca

PMV Valdez (PMV to skrót od Poseidon Marine Vessel – Okręt Morski Posejdona) - tankowiec zacumowany w porcie San Francisco.

HistoriaEdytuj

Tankowiec należał do firmy Poseidon Oil, później przeszedł do rąk Enklawy. Zgodnie z Aktem bezpieczeństwa 9837-334-27A został unieruchomiony w San Francisco.

Choć jest on środkiem transportu stanowi również swego rodzaju lokację i zarazem część miasta. Zamieszkały jest przez sporą liczbę ludzi, głownie uchodźców z innych miast, artystów chcących żyć z dala od szerokiego świata i marzących o założeniu własnego quasipaństwa gdzieś za oceanem.

Statek ten jest również jedynym środkiem transportu na platformę wiertniczą Enklawy, dla osób spoza organizacji. By móc go uruchomić należy wykonać kilka czynności takich jak zdobycie Tanker Fob, części o nazwie NavCom oraz paliwa. Ponadto ładownie w których zainstalowane zostały komputery nawigacyjne zamieszkałe są przez sporą grupę Centaurów, wisielców i Wanamingo, które należy zlikwidować ratując przy okazji życie jednej z mieszkanek tankowca. W samych ładowniach znajdują się jeszcze m.in. wrota do krypty oraz szkielet Eda, mieszkańca Krypty 13.

Powiązane zadaniaEdytuj

WystępowanieEdytuj

PMV Valdez występuje jedynie w Fallout 2.

WideoEdytuj

Fallout 2 - Tankowiec02:25

Fallout 2 - Tankowiec

Uruchomienie Tankowca i rejs na platformę

Fallout 2 - Eksplozja platformy wiertniczej01:06

Fallout 2 - Eksplozja platformy wiertniczej

Eksplozja Platformy Wiertniczej widziana z tankowca

Symbolenklawy.png Enklawa Symbolenklawy.png

Więcej w Fandom

Losowa wiki