Fandom

Krypta

Pamiętnik kpt. Maxsona

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

10 PAŹ 2077Edytuj

Ja, Roger Maxson, kapitan, numer 072389, zaczynam prowadzić ten dziennik, ponieważ przyszłość nie zapowiada się dobrze dla nikogo z nas, a chciałbym, by inni dowiedzieli się, co się tutaj rzeczywiście stało. Piekło rozpętało się, gdy w końcu odkryliśmy, co knuły te bydlaki - naukowcy. Pułkownik zamknął się w swoim biurze i wydaje się przeżywać swego rodzaju załamanie nerwowe. Żołnierze domagają się krwi. Oczekują ode mnie przywództwa, a ja nie jestem pewien, co robić. Ktoś jednak musi coś zrobić, zanim to miejsce zmieni się w anarchistyczną krwawą łaźnię.

12 PAŹ 2077Edytuj

Za każdym razem, gdy otrzymujemy raport z góry, robi się tu gorzej. Wojna idzie w bardzo złym kierunku, a to miejsce zbliża się do stanu otwartego buntu, z całym wiążącym się z tym chaosem. Dziś powstrzymałem jednego z żołnierzy przed zabiciem naukowca i zażądałem, by ich przesłuchać w celu poznania ich rozkazów.

13 PAŹ 2077Edytuj

Zabiłem dziś człowieka. Przesłuchiwałem kierownika badań, von Feldena; wyjawił mi pełne szczegóły ich nieludzkich eksperymentów. Powiedział, że rozkazy otrzymywał od rządu, ale tego nie kupiłem. Zaczął krzyczeć, że wykonywał rozkazy, że jest żołnierzem, a ja go po prostu zastrzeliłem. Wmawiam sobie, że to po to, by powstrzymać go przed wywołaniem otwartego buntu moich ludzi, ale wcale nie jestem tego pewien.

15 PAŹ 2077Edytuj

Ponownie spróbowałem porozmawiać z pułkownikiem przez gródź, ale on wydawał się całkowicie utracić kontakt z rzeczywistością. Z kilkoma ludźmi rozbiłem gródź, akurat by zobaczyć, jak rozwala sobie głowę. Zanim pociągnął za spust, powiedział, że żałuje.

18 PAŹ 2077Edytuj

Zdaje się, że zabijając jajogłowego potwierdziłem moją pozycję przywódcy. Ludzie wykonują teraz moje rozkazy bez dyskusji. Przesłuchania nieodmiennie kończą się jako egzekucje. Shellman wytrzymała najdłużej, lecz efekt końcowy był taki sam. Jej argumenty o rozkazach były trochę zbyt szczegółowe, by być całkowicie zmyślone. Mam naprawdę złe przeczucia co do tego, jak się to wszystko skończy. Nawet się już nie okłamuję odnośnie powodów likwidowania przeze mnie naukowców.

20 PAŹ 2077Edytuj

W końcu odpowiedziałem światu zewnętrznemu przez nasze radio. Nie wiem, czemu nikogo tu nie przysłali, żeby sprawdzić, co się dzieje, po tym, jak przestaliśmy odpowiadać na ich transmisje. To nie ma sensu. Cóż, teraz przybędą. Ogłosiłem naszą secesję z unii. Jefferson Davis to przy mnie małe piwo.

22 PAŹ 2077Edytuj

Co się do cholery dzieje? Ogłaszamy naszą całkowitą dezercję z armii oraz odrzucenie zwierzchności rządu federalnego, i co się dzieje? Nic. Szykuje się coś złego.

23 PAŹ 2077Edytuj

Nie mogę uwierzyć, że te bydlaki w końcu to zrobiły. Niech ich diabli wezmą. Zaczęli rzucać A-bombami. Byliśmy akurat w środku wyciągania prawdy z Andersona, gdy kompletnie utraciliśmy łączność. Mam przeczucie, że centrum badawcze West Techu mocno oberwało. Nie wiem czemu, to po prostu przeczucie. Wydaje się zupełnie niewyobrażalne, żebyśmy nie byli celem. Jestem pewien, że Chińczycy skorygują to przeoczenie naprawdę prędko. Na szczęście, przedwczoraj przenieśliśmy nasze rodziny do wnętrza kompleksu. Nie wiemy jeszcze, czy opad promieniotwórczy dotarł do naszego rejonu.

25 PAŹ 2077Edytuj

Sierż. Platner zgłosił się na ochotnika do wyjścia na zewnątrz i dokonania pomiarów atmosfery. Wydaje się, że promieniowanie tu nie dotarło. Jako że miał na sobie swój pancerz wspomagany, radiacja mu nie zagrażała, ale gdyby uległ napromieniowaniu, musiałby zostać wygnany. Nie dysponujemy tu bowiem odpowiednimi urządzeniami odkażającymi.

26 PAŹ 2077Edytuj

Przekonałem ludzi do pogrzebania naukowców. Nie wiem dlaczego... Może aby ulżyć mojemu sumieniu. W końcu zacząłem wierzyć w ich opowieści, kiedy ostatni z nich umierał. Mój Boże, czym ja się stałem?

27 PAŹ 2077Edytuj

Dzisiaj opuszczamy to porzucone przez Boga miejsce. Poprowadzę exodus do starego schronu rządowego w Lost Hills. Zostawiam ten dziennik, by uległ pogrzebaniu, gdy ten kompleks oberwie w następnej wymianie ognia. Może ktoś go kiedyś odnajdzie...

Więcej w Fandom

Losowa wiki