FANDOM

Chcesz zginąć za swój kraj, pierdolony komuchu?
Pan Wyrwiflak - jest modelem robota stworzonym przez General Atomics International, i jest przystosowaną do walki, militarną wersją Typu-II Mr. Handy, wyprodukowanego przez tę samą organizacje, tylko do użytku domowego.

Wyrwiflak jest pomalowany w barwy militarne, posiada oznaczenia armii amerykańskiej z czasów II Wojny Światowej i głos amerykańskiego sierżanta, który został wgrany zamiast głosu Brytyjczyka. Został zarejestrowany przez Siły Zbrojne Stanów Zjednoczonych na chwilę przed wybuchem Wielkiej Wojny w 2077. Wyrwiflaki posiadają wyraźne, "żołnierskie" osobowości z zaawansowaną sztuczną inteligencją. Nie pałają one uwielbieniem do Chin przez które wybuchła Wielka Wojna, w związku z czym często rzucają anty-komunistycznymi epitetami, podobnie jak Liberty Prime.

Model Wyrwiflaka jest również używany przez Wygnańców z Bractwa Stali; jednak jest on pomalowany na czarno-czerwono i posiada emblemat Wygnańców namalowany na miejscu emblematu armii Amerykańskiej.

Dodatkowo Kompania Szpona posiada kilka modeli wyrwiflakow, których używają jako wspomaganie przy obronach swoich baz.

Statystyki bitewne

SPECIAL
Statistic SI PE WT CH IN ZR SZ
Value 5 6 5 5 5 5 5
Other statistics
Statistic Poziom Punkty życia PD Umiejętności Obrażenia Specjalne obrażenia
Value 9 350 25 70 60 (Plasma Rifle)
6 (Flamer)
N/A

Wyrwiflak jest najniebezpieczniejszym z robotów jakie możemy spotkać na stołecznych pustkowiach, ponieważ posiada on ciężkie bronie takie jak Karabin plazmowy A3-21r czy Miotacz Ognia z których potrafi wycisnąć maksimum możliwości, oraz ma porządny pancerz. Obie bronie zadają bardzo duże obrażenia, szczególnie jeśli chcemy zaatakować z bliska. Ponieważ wyrwiflaki unoszą się nad ziemią, zastawianie na nich min, nie ma większego sensu, ponieważ nie uruchomią one zapalnika. Jedynym sposobem jest zostawienie miny, zmuszenie delikwenta by nad nią "przelatywał" i strzelenie w minę. Jeśli Ci się uda jest duża szansa że powalisz go na chwilę na ziemię, dając sobie chwilę na atak.

Jest na nich jeden sposób: Wyrwiflak, zawsze zmienia broń gdy podchodzisz na odległość, z której jest wstanie dosięgnąć Cię płomień miotacza. Trwa to chwilę, a sam robot odsuwa się kawałek - co daje nam czas na atak. Analogicznie dzieje się gdy odsuwasz się od robota, uniemożliwiając mu atak miotaczem, co również daje Ci chwilę na atak. Najlepiej jest znaleźć odległość z której jesteś w stanie kilka sekund wejść i wyjść z zasięgu miotacza.

Wyrwiflak zawsze zostawia nam jakieś resztki.

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Miotacz Ognia Energy Cells

Wyrwiflaki występujące w grze

Rodzaje

Występowanie

Wyrwiflak wystepuje w Fallout 3, Fallout New Vegas i Fallout 4