Krypta

Paradise Falls

Dyskusja0 Udostępnij

Fallout 3 settlement
Paradise Falls
Icon settlement medium.png
Paradise Falls.jpg
Paradise Falls
Paradise Falls loc.jpg
Oznaczenie na mapie:

Paradise Falls

Przywódca:

Eulogy Jones

Lekarze:

Cutter

Handlarze:

Lock and Load (uzbrojenie)

Zadanie:

Rescue from Paradise
Strictly Business
Those!
Economics of Violence
Strictly Profitable
The Kid-Kidnapper

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Paradise Falls - to centrum niewolnictwa na Stołecznych Pustkowiach.

HistoriaEdytuj

Jest to zdewastowane centrum handlowe. Eulogy Jones panuje nad wszystkim co dzieje się w Paradise Falls. Większość ludzi zamieszkujących Paradise Falls to łowcy niewolników, gotowi do złapania każdego wyłącznie dla kapsli. Łowcy z Paradise Falls często zabierają ludzi z Dużego Miasta, rzadziej z Latarenki. Podczas pobytu w Dziórze można dowiedzieć się, że wszyscy niewolnicy są tam zabierani. Paradise Falls jest chronione przez jego uzbrojonych po zęby mieszkańców którzy nie zawahają się użyć broni. Paradise Falls często występuje w programie Daring Dashwood w GNR. Zgodnie z informacjami zawartymi w komputerze Herberta Dashwooda, poprzednimi przywódcami w Paradise Falls byli Penelope Chase i Harmon Jurley. Harmon Jurley był dowódcą w około 2250 roku.

LokalizacjaEdytuj

Aby dostać się do Paradise Falls należy iść na północ od Krypty 101 lub Krypty 106. Można dotrzeć tam również podróżując na zachód od Pola Minowego. Znakiem rozpoznawczym Paradise Falls jest wielka figura chłopca z lodami.

WejścieEdytuj

  • Gracz może dostać się do Paradise Falls za darmo jeśli ma negatywną Karmę.
  • Poprzez wyzwanie Retoryczne, gracz może przekonać strażnika aby wziął łapówkę (500 Kapsli) w zamian za wejście.
  • Wziąć zadanie Strictly Business i złapać przynajmniej jednego niewolnika.
  • Jeśli nie uda się w żaden z powyższych sposobów, gracz może po prostu wejść zabijając strażników, jednak spowoduje to, że wszyscy w Paradise Falls będą wrogo nastawieni (oprócz niewolników i Bramina). Rozmawiając z chłopcem przed wejściem do głównej części osady, można otrzymać zadanie Rescue from Paradise.

ZadaniaEdytuj

Łowcy niewolnikówEdytuj

NiewolnicyEdytuj

Łup godny uwagiEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Niewolnicy będą używać broni i nosić pancerz który gracz "włożył" do ich ekwipunku.
    • Uzbrojeni niewolnicy są wydajniejsi jeśli okradliśmy łowców z amunicji.
    • Ten sam sposób działa ze wszystkimi niewolnikami oprócz Breadboxa, starszego mężczyzny ze schizofrenią.
  • Nie możesz użyć szybkiej podróży wewnątrz Paradise Falls.
  • Zabicie któregoś "nazwanego" łowcy niewolników (np. Eulogy), lub uwolnienie dorosłego niewolnika da graczowi pozytywną karmę.
  • Clover zaatakuje gracza który zabije Eulogy z pozytywną Karmą, dla graczy z negatywną karmą pozostanie przyjazna.
  • Jeśli gracz postrzeli kogoś w Paradise Falls, wszyscy oprócz Cutter będą wrogo nastawieni, w przeciwieństwie do innych osad w grze, zostaną tak niezależnie ile czasu minie. Co więcej, wszyscy mieszkańcy odwrócą się nawet jeśli gracz zabije kogoś bez świadków. Profit Piaskowy Dziadek może zostać użyty aby unicestwić łowców bez nastawiania ich wrogo wobec gracza.
  • Jeśli gracz posiada wystarczająco złą karmę, raz na jakiś czas łowcy dadzą mu podarunek. (Amunicja, medykamenty, jedzenie)
  • Jeśli gracz zabije wszystkich łowców w Paradise Falls, Three Dog wspomni o tym.

WystępowanieEdytuj

Paradise Falls pojawia się jedynie w Fallout 3.

Ważne miejsca w Fallout 3
Paradise Falls