Fandom

Krypta

Pensjonat Rose

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Pensjonat Rose — jest motelem znajdującym się w mieście Modoc prowadzonym przez starszą panią o imieniu Rose i jej męża Corneliusa.

OpisEdytuj

W Pensjonacie zatrzymują się głównie handlarze, a sam lokal słynie przede wszystkim z wyśmienitej kuchni Rose; w menu znajdują się takie pozycje jak Pulpety z Brahmina (5$), Zapiekanka z Brahmina (5$), Gulasz pasterski (5$), Kynoburger (7$,który wyrabiany jest z pierwszego sortu psiny. Mięso jest peklowane i cięte na ćwierć kilowe kotlety, a swój specyficzny zapach zawdzięcza wędzeniu w dymie z wysuszonego brahminiego łajna ). Lecz najsłynniejszym daniem jest Pustynny omlet, przywracający nadwyrężone siły, którego receptura jest ściśle tajna. W rzeczywistości omlet wytwarzany jest z jaj Szpona śmierci trzymanego w zabarykadowanej klatce obok pensjonatu i pilnowanego przez psy .

Inną atrakcją Pensjonatu Rose jest konkurs w zjedzeniu jak największej ilości pulpecików. By go wygrać należy pobić aktualny rekord wynoszący 36 sztuk. Podczas zawodów właścicielka podaje porcje w ilości 10 sztuk pulpetów za 20$. W przypadku wygrania wszystkie posiłki w tym omlety są za darmo, jednak istnieje wysokie prawdopodobieństwo zatrucia po zjedzeniu tak ogromnej ilości pulpetów.

Występowanie w grzeEdytuj

Pensjonat Rose występuje wyłącznie w grze Fallout 2, i jest wspomniany w Fallout: New Vegas.

Więcej w Fandom

Losowa wiki