Fandom

Krypta

Piaskowy Dziadek

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Piaskowy Dziadek
Mister Sandman.png
Fallout 3, Fallout: New Vegas
Wymagania:

Poziom 10, Skradanie się 60

Ranki:

1

Efekty:

Ciche zabijanie śpiących ludzi i ghuli.
Bonus PD za każdego zabitego w taki sposób.

Base id:

31DAD

Gametitle-FO3.png
Gametitle-FO3.png

Piaskowy dziadek jest profitem występującym w Fallout 3 i Fallout: New Vegas.

Z tym profitem masz możliwość dyskretnego zabicia śpiącego człowieka albo ghoula podczas skradania. Zabijając tą metodą zdobywa się dodatkowe 50 punktów doświadczenia.

Aby użyć możliwości profitu należy wybrać opcję Kradzież (ang. Pickpocket) na śpiącej ofierze. Gra zatrzyma się i otworzy menu z możliwości wyboru kradzieży albo morderstwa. Po wybraniu odpowiedniej opcji uaktywnia animację, która kończy się fanfarami rodem z kreskówki.

Posiadanie noża lub innej broni, z ostrzem nie jest konieczne do przeprowadzenia morderstwa przez Piaskowego dziadka, choć animacja pokazuje czyn wykonywany nożem.

CiekawostkiEdytuj

  • Korzystanie z tego profitu nie powoduje utraty Karmy, jeśli podczas morderstwa ma się status [Ukryty].
  • Aby zmaksymalizować skuteczność profitu, najlepiej przenieść się poza pole widzenia ofiary.
  • Posiadając profit Praworządca lub Płatny Zabójca i wykorzystując ten profit powoduje, że ofiara nie zostawia palca lub ucha (chyba, że zostaniesz wykryty podczas zabijania).

Za kulisamiEdytuj

  • Piaskowy dziadek jest ludowym bohaterem, który wprowadza piasek do oczu dzieci, powodując tarcie oczu, które jest znakiem zmęczenia.
  • Nazwa profitu jest najprawdopodobniej odniesieniem do piosenki "Mister Sandman" wykonywanej przez Chordettes, która pasuje do czasów muzyki granej w Galaxy News Radio.
Profity w Fallout 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki