FANDOM

FO3 postać
Piekielny żołnierz Enklawy
Piekielny żołnierz enklawy
SPECIAL:

6ST, 6PE, 6WY, 3CH, 4IN, 4ZR, 4SZ

Statystyki:

PW: 250

Poziom:

24

Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Enklawa

Rola:

żołnierz sił specjalnych

Lokacja:

Stołeczne Pustkowia
Baza Sił Powietrznych Adams

Występowanie:

Broken Steel

Base id:

xx00101e
xx002782

Gametitle-FO3 BS
Gametitle-FO3 BS

Piekielny żołnierz Enklawy - formacja sił zbrojnych Enklawy (dodana do Fallout 3 w dodatku Broken Steel).

Charakterystyka

Piekielny żołnież Enklawy przeważnie jest uzbrojony w Ciężki miotacz ognia, oraz posiada pistolet plazmowy Enklawy jako broń dodatkową. Piekielny pancerz wspomagany, który noszą zbudowany został na podstawie pancerza wspomaganego T-51b. Ta zbroja w połączeniu z ponadnormalną ilością ich PW (która jest porównywalna do ilości PW stworzeń, które nam towarzyszą), pozwala im przeżyć o wiele większe obrażenia niż każda inna humanoidalna postać w grze za wyjątkiem m.in Fawkesa, Paladyn Cross, Charona, Dowódcy Jabsco czy generała Jingwei.

Oddziały piekielnych żołnierzy powinny być w walce traktowane priorytetowo; ich Heavy Incineratory zadają duże obrażenia, w dodatku ich celność wynosi prawie 100%, co powoduje dodatkowe ograniczenie widoczności dla gracza z powodu podpalenia i stania w ogniu, a w rezultacie o wiele ciężką walkę. Zniszczenie w pierwszej kolejności Heavy Incineratora przy użyciu V.A.T.S. jest zalecane. Jest to o wiele szybsze od ich zabicia, jednak biorąc pod uwagę okoliczności i teren w jakim walczymy, skoncentrowanie ognia na żołnierzu, aby powalić go na ziemię, może okazać się również skuteczne. Na całe szczęście są oni dosyć rzadko spotykani w walce, a jeśli już, to przeważnie pojawiają się w pojedynkę. (Zadanie Do odważnych świat należy jest tutaj wyjątkiem).

Interakcje z graczem

Przegląd

Ogólne Usługi Zadania
Niezbędny: Icon cross
Niewolnictwo: Icon check
Kompan: Icon cross
Nagroda: Icon cross
Kupiec: Icon cross
Naprawa: Icon cross
Doktor: Icon cross
Rozpoczyna zadania:
  • żadne
Bierze udział w zadaniu:

Inne interakcje

Będą atakować gracza w polu swojego widzenia

Wyposażenie

Ubrania Broń Inne przedmioty Przy śmierci
Piekielny pancerz Enklawy
Piekielny hełm Enklawy
Ciężki miotacz ognia
Karabin plazmowy Enklawy
- -

Notki

  • Dodatek Broken Steel wprowadza również nowy ranking żołnierzy Enklawy którzy noszą Piekielny pancerz Enklawy i są wyposażeni w karabiny plazmowe. Mają oni takie same statystki co piekielni żołnierze Enklawy, jednak w grze nazwani są jako zwykli żołnierze Enklawy. Tytuł Piekielny pojawia się tylko wtedy, gdy są wyposażeni w charakterystyczne dla nich ciężkie miotacze ognia.

Występowanie

Piekielny żołnierz Enklawy występuje jedynie w dodatku do Fallout 3 pod tytułem Broken Steel.

Broken Steel (DLC)
Symbolenklawy Enklawa Symbolenklawy