Krypta

Pistolet Gaussa PPK12

Dyskusja0 Udostępnij

Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FOT.png
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FOT.png

Pistolet Gaussa PPK12 jest pistoletem występującym w Fallout 2 i Fallout Tactics: Brotherhood of Steel.

Niemiecki pistolet PPK12 chwali się za zasięg i moc uderzeniową. Korzysta on z pola elektromagnetycznego do rozpędzania pocisków do ogromnych prędkości, umożliwiając im przebicie praktycznie każdego pancerza.

Fallout 2Edytuj

Broń
Pistolet Gaussa PPK12
Fo2 Gauss Pistol.png
Obrażenia:

22 - 32

Typ Obrażeń:

Konwencjonalne

Tryb ataku:
Pojedynczy(PA: 4, Zasięg: 50)
Ammunicja:

2mm EC

Pojemność mag.:

12

Min. Siła:

4

Ilość rąk.:

1

Waga:

5 lbs.

Cena:

$5250

WystępowanieEdytuj

Znajduje się w szafce Melchiora, na czwartym piętrze Bazy Wojskowej. Czasami mają go sprzedawcy w San Francisco, używa ich również Patrol Enklawy.

WartośćEdytuj

Jest to najlepszy z pistoletów ręcznych. Zadaje duże obrażenia, przy czym amunicja przebija pancerz. Niski kosz punktów akcji sprawia, że możemy strzelić do 6 razy, w czasie jednej rundy. Jej jedynymi wadami jest trudno dostępna amunicja oraz niewielki magazynek. Ponieważ tym pistoletem można wykonać do 4 ataków celowanych, to przy tej wielkości zadawanych obrażeń PPK12 pretenduje do miana najlepszej broni z kategorii Broni Lekkiej.

Fallout TacticsEdytuj

Broń
Pistolet Gaussa PPK12
Tactics ppk12 gauss pistol.png
Obrażenia:

22 - 32

Typ Obrażeń:

Konwencjonalne

Tryb ataku:
Pojedynczy(PA: 3, Zasięg: 50)
Ammunicja:

2mm EC

Pojemność mag.:

12

Min. Siła:

4

Ilość rąk.:

1

Waga:

5 lbs.

Cena:

$2800

WystępowanieEdytuj

Możemy go kupić u kwatermistrzów w Bractwie Stali w późniejszych etapach gry. Czasami mają je również androidy.

WartośćEdytuj

Bardzo przydatna, jednak w grze jest do niej bardzo niewiele amunicji, dlatego należy oszczędzać.

Zobacz również: