Fandom

Krypta

Podziemie

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Settlement
Podziemie
Icon settlement medium.png
Underworld Fallout.jpg
Wejście do Podziemia wewnątrz Muzeum Historii
Museum of History loc.jpg
We wnętrzu:

Muzeum Historii

Przywódca:

Winthrop (?)

Lekarze:

The Chop Shop

Handlarze:

Carol's Place (jedzenie)
The Ninth Circle (alkohol, chemikalia)
Underworld Outfitters

Zadanie:

You Gotta Shoot 'Em in the Head
Reilly's Rangers
(Podręcznik Przetrwania)
Hired Help
This Old House
The Amazing Aqua Cura (Broken Steel)

Nazwa komórki:

UnderworldConcourse

Ref ID:

00024D6B

Podziemie - miejsce w Waszyngtonie w którym zadomowiły się ghule. Jednak nie te agresywne znane z podziemi, tylko takie jak Roy Phillips, z którymi uda nam się normalnie porozmawiać i które nie rzucą się od razu na "świeże mięso". Jest to małe miasteczko w którym znajdziemy klinikę, hotelik, sklep a nawet "fryzjera". Dostaniemy się tam przechodząc przez Muzeum Historii.

Ghule ze względu na swoje doświadczenia, nie są zbytnio przyjaźnie nastawione do ludzi, jednak gdy się tam pojawisz, nie zostaniesz zmieszany z błotem i będziesz potraktowany w sposób neutralny. Jedynymi osobnikami, przeciwko którym ghule nie zawahają się otworzyć ognia są członkowie Bractwa Stali Ruin Stolicy. Stało się tak, po tym, jak zauważono że podopieczni bractwa rozstrzeliwują ghule na terenach opustoszałych, gdzie nikt nie mógłby zauważyć czego się dopuszczają.

HistoriaEdytuj

Muzeum w trakcie trwania Wielkiej Wojny, prowadziło wystawę związaną z piekłem i życiem po śmierci, co pasowało zresztą do wszystkich którzy żyli w tym miejscu i żyją do dzisiaj, co sugeruje nawet sama brama wejściowa.

WyglądEdytuj

Podziemie znajduje się tuż za drzwiami pod wielką wyrzeźbioną czaszką, wewnątrz muzeum. Griffon postawi Aqua Cura sham przed wejściem, jeśli ukończysz zadanie Take it Back!.

Kiedy wejdziesz po raz pierwszy, znajdziesz się w głównym korytarzu. Underworld Outfitters znajduje się po jego lewej stronie, biuro Winthrop'a będzie dokładnie naprzeciw, a przez drzwi na tyłach korytarza dojdziesz do kliniki.

Idąc dalej, dojdziesz do wzniesienia. The Ninth Circle jest po lewej stronie od głównego wejścia a Carol's Place na prawo. W większym pomieszczeniu na końcu, Moira Brown będzie sprzedawała pozostałości ze sklepu (jeśli zniszczyłeś Megatonę), a Snowflake będzie zachęcał do zmiany fryzury.

BudynkiEdytuj

LudzieEdytuj

Powiązane zadaniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Kiedy stoisz przed wejściem do podziemia i spojrzysz na mapę, zauważysz że patrzysz na północ. Kiedy przejdziesz przez drzwi, spójrz na mapę. Będziesz skierowany w kierunku południowym.
  • Jeśli zdecydujesz się wysadzić Megatonę, Moira Brown przeżyje, i przeniesie się do Podziemia.
  • W Podziemiu znajduje się Mr.Gutsy o nazwie Cerber możemy mu wyłączyć inhibitor walki jeśli mamy odpowiednią ilość pkt. Nauki i perk "Robotics Expert" . Wtedy Cerber rozwali całe podziemię i nam podziękuje

WystępowanieEdytuj

Podziemie występuje jedynie w Fallout 3.

Ważne miejsca w Fallout 3

Więcej w Fandom

Losowa wiki