Fandom

Krypta

Przew. podróżny z Kryptopolis

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

UWAGA: Jeśli obywatele miasta uważają za konieczne udanie się w podróż, powinni zaopatrzyć się w niżej wymienione przedmioty:

1. Zapas racji żywnościowych wyprodukowanych w Kryptopolis. Nigdy nie spożywaj żywności oferowanej przez obcych, gdyż grozi to przedostaniem się bakterii lub cząsteczek radioaktywnych do twego ustroju!

2. Licznik Geigera. Zawsze pamiętaj o monitorowaniu poziomu radiacji otoczenia, gdziekolwiek będziesz podróżował!

3. Co najmniej dwa stimpaki. Najmniejsza rana lub lub otarcie grozi przedostaniem się szkodliwych drobnoustrojów do krwiobiegu!

REDDING: Mała miejscowość górnicza na zachód od Kryptopolis. Redding handluje rudą złota w zamian za medykamenty z Kryptopolis. Obywatele naszego miasta powinni zachować daleko idącą ostrożność podróżując do Redding, jako że lokalna społeczność nie posiada stosownego aparatu policyjnego.

LUDNOŚĆ: Dokładne dane niedostępne. Liczba mieszkańców waha się w okolicach kilkuset.

WŁADZE: Burmistrz i rada miejska.

POZIOM PROMIENIOWANIA TŁA: Wskazania niedostępne.

TEMPO MUTACJI: Nieznane, przypuszczalnie niskie.

NOWE RENO: Miasto leżące na pd-zachód od Kryptopolis. Handluje rudą złota w zamian za medykamenty. Reno nie odniosło zbyt wielu zniszczeń podczas wojny (choć rabunek mienia i zamieszki zebrały swoje żniwo), dlatego wiele ulic i budynków nadal stoi na swoim miejscu. Uwaga! Brak centralnej władzy i aparatu policyjnego. Szerzą się hazard, prostytucja. Wszechobecne są narkotyki. Obywatelom Kryptopolis ZDECYDOWANIE odradza się składanie wizyt w Nowym Reno!

LUDNOŚĆ: Dokładne dane niedostępne. Liczba "mieszkańców" waha się w okolicach kilku tysięcy.

WŁADZE: Nowe Reno w chwili obecnej znajduje się w stanie bliskim anarchii. Meldunki mówią o kilku przestępczych "rodzinach", które dokonały między sobą podziału miasta.

REPUBLIKA NOWEJ KALIFORNII: Terytoria RNK leżą daleko na południe od Kryptopolis. Handel obejmuje sprzęt mechaniczny, złoto i nadwyżki różnych produktów w zamian za technologie medyczne pochodzące z Kryptopolis. RNK nasiliła ostatnimi czasy próby wchłonięcia naszego miasta jako terytorium pogranicza, dlatego naszym obywatelom doradza się zachowanie dużej ostrożności podczas podróży do RNK.

LUDNOŚĆ: Mimo przeprowadzenia spisu ludności, nie mamy dostępu do uzyskanych danych. RNK przypuszczalnie zaludniona jest przez wiele dziesiątków tysięcy obywateli.

WŁADZE: Prezydent i Kongres.

TEMPO MUTACJI: Uzależnione od terytorium.

BROKEN HILLS: Społeczność górnicza na południe od Kryptopolis. Jej głównym zajęciem jest wydobycie rudy uranu, która jest następnie sprzedawana do Kryptopolis, w zamian za medykamenty, głównie Rad-X i AntyRad. Przypuszcza się, że tutejsi ludzie zmuszeni są do koegzystencji z mutantami i ghulami. W związku ze specyficzną naturą mieszkańców i wysokim zagrożeniem skażeniem, obywatele Kryptopolis powinni unikać Broken Hills za wszelką cenę!

LUDNOŚĆ: Dokładne dane niedostępne. Przypuszczalna liczba mieszkańców waha się w granicach kilkuset.

WŁADZE: Plotka głosi, że Pierwszym Obywatelem społeczności jest MUTANT. Wydaje się to nadzwyczaj nieprawdopodobne, jako że większość mutantów niezdolna jest do ścisłego rozumowania. Jeśli jednak plotka ta JEST prawdziwa, daje to kolejny powód do skrupulatnego unikania Broken Hills.

POZIOM PROMIENIOWANIA TŁA: Wskazania niedostępne. Przypuszczalnie wysoki.

TEMPO MUTACJI: Przypuszczalnie wysokie. W Broken Hills najprawdopodobniej występuje wysoki poziom mutacji degeneratywnych.

KRYPTOPOLIS: Kraina Szczęśliwości, wolna od zbrodni i innych defektów socjologicznych, nękających inne społeczności Północnej Kalifornii. Istnieje jako niezależna kolonia od czasu swego powstania z Krypty 8 i prosperuje jako centrum eksportu technologii medycznych do Zewnętrznych regionów Północnej Kalifornii. Wszystkich obywateli zachęca się do pozostania w Kryptopolis, jeśli jest to tylko możliwe.

LUDNOŚĆ: Stan obecny - 103 obywateli.

WŁADZE: Pierwszy Obywatel i Rada.

POZIOM PROMIENIOWANIA TŁA: Pliki skasowane, brak następujących ciągów: [-$Gecko-/-$WodyGruntowe Skażenie-]

TEMPO MUTACJI: Pliki skasowane, brak następujących ciągów: [-$PrzyrostNaturalny %-]

Więcej w Fandom

Losowa wiki