FANDOM

Duży mózg
Psycherzy
- osoby posiadające paranormalne zdolności w wyniku mutacji, promieniowania, działania wirusa FEV bądź innych czynników.

Fallout

Po zanurzeniu w kadziach FEV i połączeniu się z innymi organizmami Mistrz zyskał umiejętności, których nie posiadają zwykli ludzie i mutanci. Był w stanie atakować ludzi psychicznie, jednak niektórzy dzięki odpowiedniemu treningowi byli w stanie się obronić. Mistrz był w stanie przenieść te zdolności na innych ludzi po wstrzyknięciu wirusa FEV. W siedzibe Mistrza znajdowało się czterech psycherów:

Cała czwórka zginęła w eksplozji Katedry.

Fallout 2

Fallout 3

  • Profesor Calvert - osoba, która umieściła swój mózg w maszynie. Jest w stanie przenikać do umysłów innych ludzi.
  • Topola - członkini Opiekunów Drzew potrafi przepowiadać przyszłość.

Fallout Tactics

Mini-FOT Logo Ten fragment bazuje na Fallout Tactics i nie jest potwierdzony przez kanon Fallouta.

  • Władcy Zwierząt - plemię najeźdźców potrafiące przy pomocy swoich umysłów kontrolować dzikie zwierzęta.

Fallout: New Vegas

  • The Forecaster - dziecko potrafiące przewidzieć przyszłość ale niekontrolujące swojej mocy. Za 100 kapsli pozbędzie się tymczasowo swojego "leku" i przewidzi przyszłość Kuriera.
  • Niektórzy Mroczni potrafią przewidzieć to co spotka Kuriera niebawem.

Fallout 4

  • Mamuśka Murphy - starsza kobieta uzależniona od narkotyków, potrafi "widzieć" przyszłość.

Występowanie

Psycherzy występują we wszystkich grach serii Fallout.