Fandom

Krypta

Quincy (miejsce)

3381stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Quincy.jpg
Quincy fbos.jpg

Mapa przedstawiajaca miasto Quincy

Quincy to miasteczko będące szczątkami przedwojennego Quincy w stanie Illinois . Znane również jako Gen City . Po wojnie zostało ono częściowo odbudowane wspólnymi siłami mieszkańców . Znajduje sie tutaj murowany ratusz , w którym urzęduje pani burmistrz Hillary Eastwood , dawne więzienie zamienione na koszary policji i areszt , kosciół , elektrownia , dom publiczny , którym pracują mutanci , bar oraz oczywiście budynki mieszkalne . Główna zabudowa otoczona jest pierścieniem farm , zaopatrujących mieszkańców w żywność . Quincy jest równiez domem Ghuli , którzy za swą siedzibę obrali stare zakłady naprawcze taboru kolejowego . Przy dawnej linii kolejowej , przebiegającej na południu miasta , zudowali oni małą osadę . Samozwanczym przywódcą Ghuli z Quincy jest Elliot Nesting .

W 2197 delegacja Quincy zglosłia sie z petycją do Bractwa Stali o pomoc w ochronie przed sporą grupą dzikusów zwanych Władcami Zwierząt . To zagrożenie było wjątkowe , bowiem część oddziałów najeźdzców stanowiły róznorakie bestie zamieszkuąjce pustkowia ( m.in. radskorpiony , karaluchy , wilki ) , w tym zabójcze Szpony Śmierci . Władcy Zwierząt pod dowództwem niejakiego Duff ’a , wzięli pewną część mieszkańców jako zakładników gwarantującą kontrolę nad resztą miasta . Ponadto pojmani zostali pani brmistrz , jej córka Evita Eastwood , szef policji Quincy Felix Stiles będący bohaterem miasteczka , kuzyn Elliota Nestinga Gorgi . Kilkoro mieszkańców posłużyło jako żywe tarcze przy zaminowanych generatorach . Bractwo , mające na uwadze współpracę z Quincy , wysłało oddział mający uratować panią burmistrz i mieszkańców , oraz pozbyć się nieproszonych gości . Wiadomo iz Hillary Eatwood i jej córka zostały uratowane , lecz liczba ewntualnych ofiar w wyniku pacyfikacji miasta nie jest do konca znana . Po wypędzeniu najeźców pani burmistrz zapewnila Starszyznę Bractwa o lojalnosci wobec nich , a część obywateli w tym również Ghule postanowiła wstąpić do organizacji .

Kilka miesięcy pózniej rekruci z Quincy w skradzionych pancerzach wspomaganych spacyfikowali miasto Cold Water.

Wykonanie misjiEdytuj

Do napisania

Występowanie w grzeEdytuj

Quincy występuje tylko w Fallout Tactics

Misje w Fallout Tactics

Więcej z Fandomu

Losowa wiki