Fandom

Krypta

Radskorpion

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Creature
Radskorpion
Radscorpion.png
Radskorpion - zmutowany, przerośnięty skorpion.

Bardzo często spotykany mutant na Pustkowiu. Jest także większa odmiana która porównywalna jest z wielkością małego samochodu, oraz biała wiele większa czyli Albinos. Posiadają długi ogon zakończony ostrym żądłem. Po trafieniu w przeciwnika do jego organizmu jest wpuszczany trujący jad. Walczą także przy pomocy ostrych szczypcy.

Pochodzenie Edytuj

Radskorpiony to zmutowane przez promieniowanie skorpiony cesarskie. Możliwe, że promieniowaniu towarzyszył wirus FEV. Po wielu latach egzystencji, powstał odrębny gatunek skorpiona zwany po prostu Radskorpionem.

Występowanie i zwyczajeEdytuj

Na Pustkowiu to jeden z najczęściej spotykanych mutantów. Zawsze porusza się w grupie po 4-5 osobników choć zdarzają się grupy do 12. Często większe zabijają mniejsze, możliwe jest, że wielkość wcale nie musi oznaczać wieku. Prawdopodobnie mniejsze to po prostu słabsze osobniki, które są zabijane przez większe by nie osłabiać i spowalniać grupy. Można je spotkać wędrujące po pustyni, w jaskiniach czy grotach. Rzadziej w miastach. Gatunek ten rozwinął się na terenie całych USA. Jednak we wschodniej stronie państwa, nie występują bardzo duże okazy. Jednak mniejsze są bardzo silne w porównaniu do radskorpionów pochodzących z zachodu. Atakując grupą zawsze okrążają ofiarę.

WystępowanieEdytuj

Radskorpiony występują we wszystkich grach Serii Fallout.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki