FANDOM

Jest to osoba w średnim wieku , która wraz z córką Chrissy mieszka na koczowisku bezdomnych u podnóża Krypty 15 . Nie wiadomo z jakiego miasta pochodzi i w jakich okolicznościach straciła domostwo , jednak na koczowisku wśród podobnych sobie zalazła swój własny kąt .

Gdy Dziecko Przeznaczenia przybywa do Krypty 15 Becky okazuje się jedyną istotą wśród bezdomnych skłonną do rozmowy i opowiedzenia o sytuacji panującej w osiedlu , równocześnie prosząc o wykonanie pewnego zadania . Tak jak reszta krypt była częścią wielkiego eksperymentu społecznego EnklawyMiała być zamieszkiwana przez ponad 50 lat przez ludzi o radykalnie różnych poglądach. To dlatego sposób wysławiania się Aradesha z Fallouta 1 jest nieco "multikulturowy". Krypta ta miała być rzekomo zamknięta na pięćdziesiąt lat, była przeludniona i zamieszkała przez obywateli o ekstremalnie różnych poglądach i kulturze. Ta sytuacja doprowadziła do wielkiej schizmy, podczas której cztery grupy ostatecznie postanowiły opuścić kryptę stawiając czoła pustkowiom. Trzy zespoły, nieprzygotowane zupełnie do życia na radioaktywnej pustyni, zaginęły na pustkowiach. Prawdopodobnie wpadli w ręce wędrownym grupom bandytów - Szakali, Żmij, bądź Chanów. Czwarta grupa osiadła kilka mil na zachód od krypty i założyła wioskę Cieniste Piaski.Podczas gdy gangi nękały wioskę przez następne lata, Krypta 15 popadała w coraz większe zaniedbanie. Pewnego razu Przybysz z Krypty odwiedził schron w poszukiwaniu hydroprocesora dla Krypty 13, zastając miejsce całkowicie zdewastowane, z niesprawnym zasilaniem i systemami uzdatniania wody, zasypanym pomieszczeniem nadzorcy oraz częściowo zawalonymi ścianami.Wiele dekad później kolejne pokolenie mieszkańców Cienistych Piasków założyło na fundamentach starej wioski prężnie rozwijające się miasto: Republikę Nowej Kalifornii, natomiast w bliskim sąsiedztwie Krypty 15 osiedlili się bezdomni z okolicznych miast, tworząc tam niewielkie koczowisko z kilkoma namiotami i małym budynkiem dla przywódcy grupy. Krótko po osiedleniu pozwolili, zdając sobie sprawę że ich dom znajduje się u podnóża przedwojennej krypty, aby człowiek o imieniu Darion wraz ze swymi ludźmi zamieszkał w krypcie. Darion obiecał że uruchomi systemy schronu, by móc dostarczać bezdomnym wodę i żywność oraz inne udogodnienia, z kolei oni mieli milczeć na temat obecności nowych lokatorów Krypty 15. Na początku układ był korzystny dla obu stron, dlatego bezdomni zaciekle odrzucali wszelkie oferty aneksji ze strony RNK, chcącej mieć prosty dostęp do Krypty, co wiązałoby się z możliwością wykorzystania zgromadzonej w niej wiedzy i technologii.W tym czasie w RNK zjawiło się Dziecko Przeznaczenia. Prezydent Tandi zatrudniła go (lub ją) do infiltracji Krypty 15, aby odzyskać części komputerowe i inne wyposażenie potrzebne republice w celu dalszej ekspansji. Podczas wykonywania zadania Dziecko przeznaczenia odkryło prawdę o działaniach Dariona... On i jego ludzie byli aktualnie bandą rabusiów nazywającymi siebie Nowymi Chanami, a krypty używali jako bazy wypadowej. Darion bowiem za swój cel obrał zemstę na prezydent Tandi oraz na wszystkim co symbolizował Przybysz z Krypty; w tym celu osadził również szpiega w głównej siedzibie rządu RNK. Okazało się również, że woda i żywność dostarczane bezdomnym wcale nie pochodzą z systemów krypty (w krypcie prócz wind i komputerów nic nie działało, a wnętrze było oświetlane pochodniami), tylko stanowiły łupy z rajdów dokonywanych przez rabusiów na karawanach przemierzających szlak między Kryptopolis i RNK.Darion i jego ludzie zginęli z ręki Dziecka przeznaczenia. Jak na ironię, potomka człowieka, którego wszelki ślad istnienia i idee które po sobie pozostawił, Darion chciał zniszczyć.W związku z takim obrotem spraw Bezdomni postanowili zaakceptować pomoc RNK, stając się częścią najszybciej rozwijającej się republiki w postapokaliptycznej Ameryce. 

Związane questyEdytuj

Występowanie w grzeEdytuj

Becky występuje wyłącznie w grze Fallout 2 .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki