FANDOM

Fallout 3 organization
Regulatorzy
Regulators FO3
Sonora Cruz i regulator
Przywódcy:

Sonora Cruz

Kwatera główna:

Regulator HQ

Znani członkowie:

Lucas Simms

Regulatorzy - grupa uzbrojonych ludzi, zajmująca się wymierzaniem sprawiedliwości na Stołecznych Pustkowiach.

Opis

Regulatorzy nie mają nic wspólnego z Regulatorami znanymi z Fallout. W przeciwieństwie do nich, na brutalnych Stołecznych Pustkowiach wymierzają sprawiedliwość i zajmują się ochroną bezbronnych ludzi. Ich przywódczynią jest Sonora Cruz.

Główną siedzibą organizacji jest Siedziba Regulatorów. Przeciwieństwem Regulatorów jest Kompania Szpona, która sieje zło na pustkowiach. Do Regulatorów może należeć każdy, kto szczyci się dobrą opinią na pustkowiach.

Jeśli gracz posiada profit Praworządca to może sprzedawać palce złych ludzi jak oraz istot zabitych przez gracza za 10 pkt. karmy oraz 5-10 kapsli. Gracz może dołączyć do Regulatorów, jeżeli posiada ten profit.

Regulatorzy mogą ścigać gracza, jeżeli ten ma złą karmę, lub popełnił inne bardzo złe uczynki: np. wysadzenie Megatony.
Fallout 3 postać
Regulator
275x275px
SPECIAL:

SIŁ:5 PER:5 WYT:5 CH:5 INT:5 AGI:5 SZ:5

Profity:

Praworządca (prawdopodobnie)

Rasa:

Człowiek

Powiązanie:

Regulatorzy

Rola:

Regulator

Lokacja:

Stołeczne Pustkowia

Występowanie:

Fallout 3

Base id:

0003e554

Wyposażenie

Regulatorzy noszą prochowce regulatorów i kapelusze, oraz posługują się wszelkiej maści bronią (Chińskimi karabinami szturmowymi, pistoletami laserowymi, strzelbami bojowymi, nożami bojowymi).

Znani członkowie

Występowanie

Regulatorzy występują jedynie w Fallout 3.