Fandom

Krypta

Rodger Gaire

3321stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rodger Gaire.png

Rodger Gaire jest jednym z NPC przebywającym na terenie miasta Newton, wraz z trzema innymi wysokimi przedstawicielami ruchu Łupieżców. Czasowo dołącza do drużyny Wojownika.

Jest Generałem i Szefem Sztabu. Ten wysoki i postawny mężczyzna dowodzi Armią łupieżców . Kieruje wszystkimi ważnymi działaniami wojskowymi. To zdolny taktyk i bystry strateg.

Cechy postaciEdytuj

FOT Rodger Gaire.gif

Rasa: Człowiek, Płeć: Facet, Wiek:19, Poziom:20, Ranga: Kadet, Wyposażenie: Karabin plazmowy , Młot wspomagany.

Atrybuty główne

Atrybuty pochodne

Umiejętności: Broń ciężka 156%, Broń energetyczna 132%, Walka bronią 146%

Profity: Człowiek czynu, Zwiększenie zręczności, Kamienny mur

CytatyEdytuj

  • Witaj żołnierzu! To na pewno dzieło Szatansoft. Władcy Technologicznych Zaświatów. Jego złowrogie hydroelektryczne biesy nie dbają o duchowe oświecenie nauki. Chcą jedynie zniszczyć przymierze między duszą, a prądem elektrycznym! Gdybyśmy mogli wyprodukować więcej broni elektromagnetycznej może moglibyśmy powstrzymać ich strumień elektronów. Skorzystaj z naszej wiedzy by wywołać i pokonać te demoniczne potwory, póki jest jeszcze czas.
  • Nie popełnij błędu żołnierzu. Nie nazwę cię „przyjacielem” ani „towarzyszem”. Stajemy w obliczu wspólnego wroga, nic więcej.

WystępowanieEdytuj

Rodger Gaire występuje wyłącznie w grze Fallout Tactics.

Więcej w Fandom

Losowa wiki